Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 10:06Linda, jag ska bara ta en kort promenad idag med en kompis (benen ska få vila en dag till). Men gärna en annan gång.
Linda, jag ska bara ta en kort promenad idag med en kompis (benen ska få vila en dag till). Men gärna en annan gång.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 10:30Gärna det. Var rädd om benen!
Gärna det. Var rädd om benen!
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 12:59156 olästa mail samma minut som jag börjar jobba, bra start va?(#)
156 olästa mail samma minut som jag börjar jobba, bra start va?(#)
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 13:03Wow Lucas, poppis redan första dagen! 😉
Är det kollegorna som delegerar jobb till färskingen?
Wow Lucas, poppis redan första dagen! 😉
Är det kollegorna som delegerar jobb till färskingen?
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 13:04😀 Man kan tro det iaf, påläggkalven nr1, Det mesta e väl ifrån nån gruppmail.
😀 Man kan tro det iaf, påläggkalven nr1, Det mesta e väl ifrån nån gruppmail.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 14:59Hoppas du får en bra första dag på nya jobbet Lucas 🙂
Själv försov jag mig och kom inte till jobbet föränn kl. 09:00 sedan så var jag tvungen att sluta klockan 14:00. Hmm... en bra arbetsdag alltså 🙂 haha
Hoppas du får en bra första dag på nya jobbet Lucas 🙂
Själv försov jag mig och kom inte till jobbet föränn kl. 09:00 sedan så var jag tvungen att sluta klockan 14:00. Hmm... en bra arbetsdag alltså 🙂 haha
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 15:07Lagom att börja veckan med en sån arbetsdag Björn! 🙂
Lagom att börja veckan med en sån arbetsdag Björn! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 20:03Jajjemän.. och på torsdag måste jag visst ta ledigt.. för dagis stänger vid 12:30... inte värt att åka 14 mil för 4h arbete lixom.. då jobbar jag hellre 4h hemmifrån. Så ledig eller hemmajobb... hmm.. hmmm... LEDIG! undrar vad chefen säger bara 🙂
Jajjemän.. och på torsdag måste jag visst ta ledigt.. för dagis stänger vid 12:30... inte värt att åka 14 mil för 4h arbete lixom.. då jobbar jag hellre 4h hemmifrån. Så ledig eller hemmajobb... hmm.. hmmm... LEDIG! undrar vad chefen säger bara 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 06:29morrn morrn, dax att dra till jobbet, spontan AW idag med. Syns väl ir drunk tråden ikväll 🙂
morrn morrn, dax att dra till jobbet, spontan AW idag med. Syns väl ir drunk tråden ikväll 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 11 June 2010, 06:43Tjohooo! God morgon.
Jag ska ut o blöta ner mej o cykeln igen strax. Smutsigt blir det säkert med. Dirty, dirty 😉
Ikväll blir det bastu o öl!
Tjohooo! God morgon.
Jag ska ut o blöta ner mej o cykeln igen strax. Smutsigt blir det säkert med. Dirty, dirty 😉
Ikväll blir det bastu o öl!