Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:08God Morgon!
Är ledig idag pga att det var nationaldagen på en söndag. Ska promenera på Djurgården och taen fika.
Lycka till på jobbet, Lucas!
God Morgon!
Är ledig idag pga att det var nationaldagen på en söndag. Ska promenera på Djurgården och taen fika.
Lycka till på jobbet, Lucas!
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:09Gomorron!
Antal barn med halsont: 1
Antal barn som ska till sin pappa idag: 2
Antal mammor som missar massagen: 1
Antal mammor som ångrat sig och inte vill åka till jobbet: 1
Antal timmar jag ska åka båt i onödan idag: 7
Antal sticksiga hårstrån som jag
Gomorron!
Antal barn med halsont: 1
Antal barn som ska till sin pappa idag: 2
Antal mammor som missar massagen: 1
Antal mammor som ångrat sig och inte vill åka till jobbet: 1
Antal timmar jag ska åka båt i onödan idag: 7
Antal sticksiga hårstrån som jag
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:16God morgon. Lite svalare idag än i helgen, minst sagt.
Själv håller jag på med så dramatiskt roliga saker som att tvätta kläder. *ironi*
Börjar jobba på onsdag. Håll tummarna då! 🙂
God morgon. Lite svalare idag än i helgen, minst sagt.
Själv håller jag på med så dramatiskt roliga saker som att tvätta kläder. *ironi*
Börjar jobba på onsdag. Håll tummarna då! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:20Johan: Jag gillar att tvätta. Jag kan ta din tvätt om du tvättar, städar och tankar min bil. Hon behöver ny olja oxå. 😉
Johan: Jag gillar att tvätta. Jag kan ta din tvätt om du tvättar, städar och tankar min bil. Hon behöver ny olja oxå. 😉
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:21Snuskis >> Går att raka utan raklödder, fungerar ok med Yes diskmedel, schampo, duschcreme osv os osv osv
Antal fb medlemmar som ler stort åt ditt senaste inlägg : minst 1!!!!
Snuskis >> Går att raka utan raklödder, fungerar ok med Yes diskmedel, schampo, duschcreme osv os osv osv
Antal fb medlemmar som ler stort åt ditt senaste inlägg : minst 1!!!!
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:22Snuskis>> Om Johan inte vill så ställer jag upp !!!! bara du tar tvätten och städningen ! Kan diska i 1 vecka varje dag hemma hos dig oxå
Snuskis>> Om Johan inte vill så ställer jag upp !!!! bara du tar tvätten och städningen ! Kan diska i 1 vecka varje dag hemma hos dig oxå
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:24Nina: Inte så haj på att byta olja tyvärr. Dessutom är tvätten redan i maskin(erna) nu.
Nina: Inte så haj på att byta olja tyvärr. Dessutom är tvätten redan i maskin(erna) nu.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:24God morgon. Ska snart till jobbet. Jobbade igår oxå 🙁
God morgon. Ska snart till jobbet. Jobbade igår oxå 🙁
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 08:51Snuskis >> menade i en månad.
Går att skapa lödder med vanlig handtvå l också , tar lite tid att få upp det til ett bra lödder med de fungerar på de regioner du är ute efter utan problem, eller så cyklar du och handlar upp lite 😉 Nöden har ingen lag som
Snuskis >> menade i en månad.
Går att skapa lödder med vanlig handtvå l också , tar lite tid att få upp det til ett bra lödder med de fungerar på de regioner du är ute efter utan problem, eller så cyklar du och handlar upp lite 😉 Nöden har ingen lag som
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 09:54Gääääsp!! God morgon på er!
Tog sovmorgon idag (både för- och nackdelen med att jobba hemifrån ;)) men det var jag värd tyckte jag. Vaknade med ett helt ok väder utanför fönstret och en lätt röd ton i ansiktet. Satt ute i solen på Strömsholmstävlingar i
Gääääsp!! God morgon på er!
Tog sovmorgon idag (både för- och nackdelen med att jobba hemifrån ;)) men det var jag värd tyckte jag. Vaknade med ett helt ok väder utanför fönstret och en lätt röd ton i ansiktet. Satt ute i solen på Strömsholmstävlingar i