Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon!

Är ledig idag pga att det var nationaldagen på en söndag. Ska promenera på Djurgården och taen fika.
Lycka till på jobbet, Lucas!

Gomorron!

Antal barn med halsont: 1
Antal barn som ska till sin pappa idag: 2
Antal mammor som missar massagen: 1
Antal mammor som ångrat sig och inte vill åka till jobbet: 1
Antal timmar jag ska åka båt i onödan idag: 7
Antal sticksiga hårstrån som jag

God morgon. Lite svalare idag än i helgen, minst sagt.

Själv håller jag på med så dramatiskt roliga saker som att tvätta kläder. *ironi*

Börjar jobba på onsdag. Håll tummarna då! 🙂

Johan: Jag gillar att tvätta. Jag kan ta din tvätt om du tvättar, städar och tankar min bil. Hon behöver ny olja oxå. 😉

Snuskis >> Går att raka utan raklödder, fungerar ok med Yes diskmedel, schampo, duschcreme osv os osv osv

Antal fb medlemmar som ler stort åt ditt senaste inlägg : minst 1!!!!

Snuskis>> Om Johan inte vill så ställer jag upp !!!! bara du tar tvätten och städningen ! Kan diska i 1 vecka varje dag hemma hos dig oxå

Nina: Inte så haj på att byta olja tyvärr. Dessutom är tvätten redan i maskin(erna) nu.

God morgon. Ska snart till jobbet. Jobbade igår oxå 🙁

Snuskis >> menade i en månad.
Går att skapa lödder med vanlig handtvå l också , tar lite tid att få upp det til ett bra lödder med de fungerar på de regioner du är ute efter utan problem, eller så cyklar du och handlar upp lite 😉 Nöden har ingen lag som

Gääääsp!! God morgon på er!

Tog sovmorgon idag (både för- och nackdelen med att jobba hemifrån ;)) men det var jag värd tyckte jag. Vaknade med ett helt ok väder utanför fönstret och en lätt röd ton i ansiktet. Satt ute i solen på Strömsholmstävlingar i