Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 10:03Japp! Sola för mycket däremot.. INTE nyttigt. (#)
*känner hur det svider lite här och lite där idag*
Japp! Sola för mycket däremot.. INTE nyttigt. (#)
*känner hur det svider lite här och lite där idag*
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 10:04röd som en kräfta?
röd som en kräfta?
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 10:07Bara fläckvis. Snyggt va? (H)
Bara fläckvis. Snyggt va? (H)
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 10:07😀 o ja
😀 o ja
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 10:10You bet! Så idag visas inte varken mage eller rygg eller byst upp det allra minsta. Bara armar och ben som får synas nu när jag drar iväg ut och cyklar.. Ännu en dag med strålande sol. Hur lång tid tar det att vänja sig egentligen? Tänk på att jag är nybö
You bet! Så idag visas inte varken mage eller rygg eller byst upp det allra minsta. Bara armar och ben som får synas nu när jag drar iväg ut och cyklar.. Ännu en dag med strålande sol. Hur lång tid tar det att vänja sig egentligen? Tänk på att jag är nybö
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 10:11helt rätt, påt igen 🙂
helt rätt, påt igen 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 12:29Lucas: Melon till frukost är aldrig fel.
Lucas: Melon till frukost är aldrig fel.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 12:34Johan: Svingött var det 🙂
Johan: Svingött var det 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 12:38På ämnet dagens planering kan jag säga att jag också ligger lite efter och fel. Skulle varit ute och sprungit med en kompis idag, men hon ställde in för någon timma sedan.
Så nu funderar jag på om jag ska köra gympasset jag missade igår idag istället? (
På ämnet dagens planering kan jag säga att jag också ligger lite efter och fel. Skulle varit ute och sprungit med en kompis idag, men hon ställde in för någon timma sedan.
Så nu funderar jag på om jag ska köra gympasset jag missade igår idag istället? (
Quote from Rasmus Olsson on 6 June 2010, 19:34Somnade tolv och vaknade fem. Tjohoo vilken bra uppladdning inför dagens 20 milarunda. det är ju så bra å ha en hjärna som går på högvarv 25 timmar/dygn! Och Funbeat låg nere. Idag igen. Så jag kunde inte säga god morgon.
Nu har jag klämt en pizza.
Somnade tolv och vaknade fem. Tjohoo vilken bra uppladdning inför dagens 20 milarunda. det är ju så bra å ha en hjärna som går på högvarv 25 timmar/dygn! Och Funbeat låg nere. Idag igen. Så jag kunde inte säga god morgon.
Nu har jag klämt en pizza.