Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

+1 på sista meningen på Bruse.
...och till detta en vedervärdig Ale?!? Visste inte ens att såna existerade så jag trodde (i min enfald uppenbart) att Ales var säkra för att experimentera ibland. Så var dock icke fallet.

På vägkrogen Sillekrog hade de en enda micro, så det tog tid när 15 cyklister skulle ha lasagne. Å ändå var den halvljumen.. Blä för äckliga vägkrogar.

Godmorgon! Mulet utanför fönstret känns faktiskt lite skönt när man som jag har bränt sig i solen i helgen... 😉

..och eftersom fb tycks välja självt när man får komma in och inte så är det väl lika bra att jag säger NATT med när jag ändå håller på? (H)

God morgon. Frukost på gång.
Ser ut att bli regn idag.

Morrn morrn, sitter och dricker kaffe och äter frukost, väntar på att få gå till nya jobbet 🙂

Lucas: (t+) Ha en superförstadag på nya jobbet nu! 😀

😀 Tack Jessie

Godmorgon! Så var denna helgen också till ända, hoppas alla får en bra dag och lycka till Lucas på nya jobbet!

Tack till dig med Jeanette, Denna helg har gått alldeles för fort. Som vanligt 🙂

God morgon !!!

Idag håller vi alla tummarna för Lucas och hans nya jobb

Efter en grym lördag på skratt stock, en söndag på gården grillandes och så släpptes " Bree Tanners second life" så känns nästan denna rapport onödig för egen del
Men här kommer d