Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon!

Vaknade med halsont:-(Kan det vara maran som tog hela mitt immunförsvar?

God morgon. Här är det sol och varmt. Har planerat långpass idag. Får nog ta en frukost till först.

Godmorgon! 😀
Frukosten är intagen och hunden är långpromenerad. Dags för ett cykelpass innan det helt enkelt blir FÖR varmt. EN dag med solsting/helg räcker fint, tack så mycket... (#)

Morrn morrn, Sitter och funderar på vad man skall göra en sån här fin dag. Träna eller cyklas och lägga sig och steka på en klippa???

Lucas: En sån här dag är det enklast att helt simpelt följa mitt bästa motto:

Varför välja!?! 😀

ja du, båda sakerna hinns inte med tyvärr 🙂

Lucas: Klart de gör? Jag har promenerat hund nyss.. ska snart ut och cykla och sen kan man väl absolut åka till sjön och lägga sig om man nu gillar det? 🙂

Jessie: Jo det e sant. men jag är tre timmar efter i min planering redan 🙂 sitter i mina kalsonger och äter melon till frukost just nu, sen skall det ju preppas lite med osv, Innan tennisen börjar vid 15. för att direkt efter den dra på grillpartaj 😀

Tennis och grillfest hade du ju inte ens med på listan först.. då får du skylla dig själv om du får oanvändbara svar Lucas. *nicka glatt*

nä dom var ju inte med, de e sant. Men frågan återstår ju fortfarande vad skall jag välja?? det får nog bli träning, nyttigt va.