Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 08:20God Morgon!
Vaknade med halsont:-(Kan det vara maran som tog hela mitt immunförsvar?
God Morgon!
Vaknade med halsont:-(Kan det vara maran som tog hela mitt immunförsvar?
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 08:25God morgon. Här är det sol och varmt. Har planerat långpass idag. Får nog ta en frukost till först.
God morgon. Här är det sol och varmt. Har planerat långpass idag. Får nog ta en frukost till först.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 09:12Godmorgon! 😀
Frukosten är intagen och hunden är långpromenerad. Dags för ett cykelpass innan det helt enkelt blir FÖR varmt. EN dag med solsting/helg räcker fint, tack så mycket... (#)
Godmorgon! 😀
Frukosten är intagen och hunden är långpromenerad. Dags för ett cykelpass innan det helt enkelt blir FÖR varmt. EN dag med solsting/helg räcker fint, tack så mycket... (#)
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 09:38Morrn morrn, Sitter och funderar på vad man skall göra en sån här fin dag. Träna eller cyklas och lägga sig och steka på en klippa???
Morrn morrn, Sitter och funderar på vad man skall göra en sån här fin dag. Träna eller cyklas och lägga sig och steka på en klippa???
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 09:39Lucas: En sån här dag är det enklast att helt simpelt följa mitt bästa motto:
Varför välja!?! 😀
Lucas: En sån här dag är det enklast att helt simpelt följa mitt bästa motto:
Varför välja!?! 😀
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 09:41ja du, båda sakerna hinns inte med tyvärr 🙂
ja du, båda sakerna hinns inte med tyvärr 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 09:51Lucas: Klart de gör? Jag har promenerat hund nyss.. ska snart ut och cykla och sen kan man väl absolut åka till sjön och lägga sig om man nu gillar det? 🙂
Lucas: Klart de gör? Jag har promenerat hund nyss.. ska snart ut och cykla och sen kan man väl absolut åka till sjön och lägga sig om man nu gillar det? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 09:53Jessie: Jo det e sant. men jag är tre timmar efter i min planering redan 🙂 sitter i mina kalsonger och äter melon till frukost just nu, sen skall det ju preppas lite med osv, Innan tennisen börjar vid 15. för att direkt efter den dra på grillpartaj 😀
Jessie: Jo det e sant. men jag är tre timmar efter i min planering redan 🙂 sitter i mina kalsonger och äter melon till frukost just nu, sen skall det ju preppas lite med osv, Innan tennisen börjar vid 15. för att direkt efter den dra på grillpartaj 😀
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 09:53Tennis och grillfest hade du ju inte ens med på listan först.. då får du skylla dig själv om du får oanvändbara svar Lucas. *nicka glatt*
Tennis och grillfest hade du ju inte ens med på listan först.. då får du skylla dig själv om du får oanvändbara svar Lucas. *nicka glatt*
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 09:54nä dom var ju inte med, de e sant. Men frågan återstår ju fortfarande vad skall jag välja?? det får nog bli träning, nyttigt va.
nä dom var ju inte med, de e sant. Men frågan återstår ju fortfarande vad skall jag välja?? det får nog bli träning, nyttigt va.