Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 08:08God Morgon!
Om ½dygn är det över...
God Morgon!
Om ½dygn är det över...
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 08:43God morgon!
En fin morgon i huvudstaden 🙂 Dock blir det en dag utan träning idag. Men jag rullade ju några mil igår och fler ska det bli imorgon, så det är enligt plan. Idag blir det en sväng ut i skärgården (H:)Lycka till alla självplågare som släpar
God morgon!
En fin morgon i huvudstaden 🙂 Dock blir det en dag utan träning idag. Men jag rullade ju några mil igår och fler ska det bli imorgon, så det är enligt plan. Idag blir det en sväng ut i skärgården (H:)
Lycka till alla självplågare som släpar
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 08:52God morgon på er !
Vill också önska alla som skall springa Stockholm marathon ett riktigt stort lycka till !Själv blir det några mil på cykel.
God morgon på er !
Vill också önska alla som skall springa Stockholm marathon ett riktigt stort lycka till !
Själv blir det några mil på cykel.
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 10:05Gomorron på er! Ännu en härlig dag, tänker på er som ska springa mara idag, lycka till!
Gomorron på er! Ännu en härlig dag, tänker på er som ska springa mara idag, lycka till!
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 10:07Godmorgon! Ännu en dag med strålande sol. Håller jag på att vänja mig månne? Det vore i så fall första året någonsin som det händer! (t+)
Lycka till på Maran idag allihopa! Själv ska jag bara cykla till Lillsjön och bada lite. Tuff dag... 😉
Godmorgon! Ännu en dag med strålande sol. Håller jag på att vänja mig månne? Det vore i så fall första året någonsin som det händer! (t+)
Lycka till på Maran idag allihopa! Själv ska jag bara cykla till Lillsjön och bada lite. Tuff dag... 😉
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 10:16Är det inte för kallt i vattnet??
Är det inte för kallt i vattnet??
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 10:18Det märker jag väl iofs först när jag kliver i Helena. Men jag är ingen badkruka generellt och jag har tänkt simma Vansbro med en shorty, så lika bra att börja träna. 😉
Det märker jag väl iofs först när jag kliver i Helena. Men jag är ingen badkruka generellt och jag har tänkt simma Vansbro med en shorty, så lika bra att börja träna. 😉
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 10:25Jessie, ska du göra en sån däringa klassiker eller? 😀
Gomorron! Jag sov till kl 10! Tio!! TIO!! T-I-O !! *rodna*
Vaknade av att en kompis ringde och frågade vad jag gjorde och vad jag hade... på mig. (#)
Hur som helst så ville ha ha med oss till Slotts
Jessie, ska du göra en sån däringa klassiker eller? 😀
Gomorron! Jag sov till kl 10! Tio!! TIO!! T-I-O !! *rodna*
Vaknade av att en kompis ringde och frågade vad jag gjorde och vad jag hade... på mig. (#)
Hur som helst så ville ha ha med oss till Slotts
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 10:28Nina S, det var en fin tanke. Men alla KAN inte vinna:-)
Nina S, det var en fin tanke. Men alla KAN inte vinna:-)
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 10:40Jag vill ÄNDÅ! 😉
Jag vill ÄNDÅ! 😉