Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 11:05Aj fan, drack precis upp det sista kaffet nu, tillsammans med min hemgjorda fejk glass, beståendes utav fryst vaniljkesella och bär 😀
Aj fan, drack precis upp det sista kaffet nu, tillsammans med min hemgjorda fejk glass, beståendes utav fryst vaniljkesella och bär 😀
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 11:11Men va FAAAN!! har vi glömt det denna veckan också
http://open.spotify.com/track/1sME2jR8BFAp3QlBaswcsSDett är min veckas låt iaf: http://www.youtube.com/watch?v=m5tCvMZXgGc
Men va FAAAN!! har vi glömt det denna veckan också
Dett är min veckas låt iaf: http://www.youtube.com/watch?v=m5tCvMZXgGc
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 11:53Min standardtanke först. "Jag är då fan inte in lööv!" Men sen kom jag ihåg den medelhavsblå prinsen. (H:)
In Flames-låten var inge bra. Men jag blev nostalgisk. Sån musik spelades här dagarna i ända i 12 år. *försöker komma ihåg hur irriterande det var*
Min standardtanke först. "Jag är då fan inte in lööv!" Men sen kom jag ihåg den medelhavsblå prinsen. (H:)
In Flames-låten var inge bra. Men jag blev nostalgisk. Sån musik spelades här dagarna i ända i 12 år. *försöker komma ihåg hur irriterande det var*
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 12:04Snuskis: In Flames låten är grym, vissa delar av texten kan vara rätt träffande med. Jag har lyssnat på In flames sen dom grundades istort sett, så det är svårt att inte bli Nostalgiskt.
Och nej, Metal är inte irreterande musik:-)
Snuskis: In Flames låten är grym, vissa delar av texten kan vara rätt träffande med. Jag har lyssnat på In flames sen dom grundades istort sett, så det är svårt att inte bli Nostalgiskt.
Och nej, Metal är inte irreterande musik:-)
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 12:17Snuskis >> Finns kaffe, frukost, tårta här ifall du vill ha ! och väntar du 4 timmar så finns det vin, perkulator kaffe också
* när kommer det att bli ok att gå i short och linne på jobbet... Snart hoppas jag .. smälter just nu ....*
Snuskis >> Finns kaffe, frukost, tårta här ifall du vill ha ! och väntar du 4 timmar så finns det vin, perkulator kaffe också
* när kommer det att bli ok att gå i short och linne på jobbet... Snart hoppas jag .. smälter just nu ....*
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 12:18Den dan det blir ok med shorts på kontor blir jag överlycklig.
Den dan det blir ok med shorts på kontor blir jag överlycklig.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 12:25Lucas >> Håller jag med om speciellt när solen gassar på väggarna och fönstren från 06-13 .. Kan lugnt säga det inte INGEN som fryser här
Lucas >> Håller jag med om speciellt när solen gassar på väggarna och fönstren från 06-13 .. Kan lugnt säga det inte INGEN som fryser här
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 15:29citat Kalle; igår kväll miste jag oskulden på racern då jag fick första punkan i en av vägverkerkets berömda avgrunder.
Låg de i bakhåll vid potthålet?
😉
citat Kalle; igår kväll miste jag oskulden på racern då jag fick första punkan i en av vägverkerkets berömda avgrunder.
Låg de i bakhåll vid potthålet?
😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2010, 07:33Morrn!
Latte - check
tvättsuga - check
gröt - check
mer kaffe - på g
Morrn!
Latte - check
tvättsuga - check
gröt - check
mer kaffe - på g
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 07:52Morrn morrn, lycka till på maran alla som springer!
All respekt till er som ställer upp och utsätter er för en sån plåga. 🙂
Morrn morrn, lycka till på maran alla som springer!
All respekt till er som ställer upp och utsätter er för en sån plåga. 🙂