Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Aj fan, drack precis upp det sista kaffet nu, tillsammans med min hemgjorda fejk glass, beståendes utav fryst vaniljkesella och bär 😀

Men va FAAAN!! har vi glömt det denna veckan också

Dett är min veckas låt iaf: http://www.youtube.com/watch?v=m5tCvMZXgGc

Min standardtanke först. "Jag är då fan inte in lööv!" Men sen kom jag ihåg den medelhavsblå prinsen. (H:)

In Flames-låten var inge bra. Men jag blev nostalgisk. Sån musik spelades här dagarna i ända i 12 år. *försöker komma ihåg hur irriterande det var*

Snuskis: In Flames låten är grym, vissa delar av texten kan vara rätt träffande med. Jag har lyssnat på In flames sen dom grundades istort sett, så det är svårt att inte bli Nostalgiskt.
Och nej, Metal är inte irreterande musik:-)

Snuskis >> Finns kaffe, frukost, tårta här ifall du vill ha ! och väntar du 4 timmar så finns det vin, perkulator kaffe också

* när kommer det att bli ok att gå i short och linne på jobbet... Snart hoppas jag .. smälter just nu ....*

Den dan det blir ok med shorts på kontor blir jag överlycklig.

Lucas >> Håller jag med om speciellt när solen gassar på väggarna och fönstren från 06-13 .. Kan lugnt säga det inte INGEN som fryser här

citat Kalle; igår kväll miste jag oskulden på racern då jag fick första punkan i en av vägverkerkets berömda avgrunder.

Låg de i bakhåll vid potthålet?
😉

Morrn!

Latte - check
tvättsuga - check
gröt - check
mer kaffe - på g

Morrn morrn, lycka till på maran alla som springer!

All respekt till er som ställer upp och utsätter er för en sån plåga. 🙂