Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 11:29morrn, nån som inte har en betongkeps och vill ha min?
morrn, nån som inte har en betongkeps och vill ha min?
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 11:31Men lilla gubbesnubben, har du varit ute och slarvat minsann? 😉
Vi kan göra en deal: Jag tar din betongkeps om du kommer hit och storstädar/tvättar och skruvar ner en loftsäng. Hinner du kan du måla om ett rum oxå. 😉Vad sägs?
Men lilla gubbesnubben, har du varit ute och slarvat minsann? 😉
Vi kan göra en deal: Jag tar din betongkeps om du kommer hit och storstädar/tvättar och skruvar ner en loftsäng. Hinner du kan du måla om ett rum oxå. 😉
Vad sägs?
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 11:34Kan du återförklara kvällen med? 😀
Kan du återförklara kvällen med? 😀
Quote from Fredric Lagerström on 5 June 2010, 11:56Lucas, Lucas, Lucas...
Lucas, Lucas, Lucas...
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 11:57Jag vet Aadu, jag är en dålig människa.:-)
Jag vet Aadu, jag är en dålig människa.:-)
Quote from Fredric Lagerström on 5 June 2010, 11:59😀
😀
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 12:01Captenen försvann fort igår. Men hade det trevligt på sticky och fick sett johnossie igen iaf.
Captenen försvann fort igår. Men hade det trevligt på sticky och fick sett johnossie igen iaf.
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 12:08Lucas: Vaknade du själv??
Lucas: Vaknade du själv??
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 12:22Ja tyvärr, Hon hade sitt förnuft kvar.
Ja tyvärr, Hon hade sitt förnuft kvar.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 08:12Gomorron!
Vaknade 07.42 och trodde att jag hade försovit mig. Strålande sol och blå himmel utanför fönstret. Idag blir det kalas för barnen och träning för mig. Min träningsdagbok ser katastrofal ut och jag borde skämmas!! *fyy* Men idag ska jag kompense
Gomorron!
Vaknade 07.42 och trodde att jag hade försovit mig. Strålande sol och blå himmel utanför fönstret. Idag blir det kalas för barnen och träning för mig. Min träningsdagbok ser katastrofal ut och jag borde skämmas!! *fyy* Men idag ska jag kompense