Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 08:11Vajert väder idag med. Micke: Pga att server har legat nere så är ju kaffet redan slut:-( Strax dags för stadig frukost.
Vajert väder idag med. Micke: Pga att server har legat nere så är ju kaffet redan slut:-( Strax dags för stadig frukost.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 08:22Lucas >> Helt ok du var ju dock före mig idag( som det ska vara ).
Får väl se det på den ljusa sidan och det är att om en timme serveras det stor frukost här och sedan är det tårta i eftermiddag ( IGEN ......:@)
Lucas >> Helt ok du var ju dock före mig idag( som det ska vara ).
Får väl se det på den ljusa sidan och det är att om en timme serveras det stor frukost här och sedan är det tårta i eftermiddag ( IGEN ......:@)
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 08:22God morgon!
Vår "kaffeomat" funkar, så jag kan bjuda! 😉
Härligt väder, sista dagen på terminen och i morse bestämde jag att jag ska åka till Strömsholmstävlingarna (hästtävlingar för er som inte är insatta) på söndag! Denna morgon är en GOD morgon! 😀
God morgon!
Vår "kaffeomat" funkar, så jag kan bjuda! 😉
Härligt väder, sista dagen på terminen och i morse bestämde jag att jag ska åka till Strömsholmstävlingarna (hästtävlingar för er som inte är insatta) på söndag! Denna morgon är en GOD morgon! 😀
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 08:23Åt tårta på jobbet igår, Funderar på om man skall ha en riktigt slabbig frulle, Bacon, ägg och potatis:D
Sista grovis frukosten nånsin!
Åt tårta på jobbet igår, Funderar på om man skall ha en riktigt slabbig frulle, Bacon, ägg och potatis:D
Sista grovis frukosten nånsin!
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 08:24Linda >> Tack men då tror jag att våran räcker till... (de var här och servade den nyss)
Linda >> Tack men då tror jag att våran räcker till... (de var här och servade den nyss)
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 08:25Lucas >> Hur gott lät inte det där ... ? Det började vattnas i mun på en gång... Hederlig byggarfrulle ....
Lucas >> Hur gott lät inte det där ... ? Det började vattnas i mun på en gång... Hederlig byggarfrulle ....
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 08:26Mm det kan vara gott som bara den, dock är dom lite dåliga på att steka här. (läs kolbitar) En nackdel till är att det knappast är nyttigt, men why not.
Mm det kan vara gott som bara den, dock är dom lite dåliga på att steka här. (läs kolbitar) En nackdel till är att det knappast är nyttigt, men why not.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 08:31Lucas >> Nyttigt eller inte men man stå¨r sig gott på det i många timmar. Brukar försöka att äta liknande när jag ska ut i spåret en hel dag ( på vintern kanske ska tilläggas)
Lucas >> Nyttigt eller inte men man stå¨r sig gott på det i många timmar. Brukar försöka att äta liknande när jag ska ut i spåret en hel dag ( på vintern kanske ska tilläggas)
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 09:46Morgon!
Fint väder igår. Fint idag med! 🙂
Morgon!
Fint väder igår. Fint idag med! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 11:03Goddä! 😉
Höll på att få svåra abstinensbesvär imorse när jag inte kom in här. Haha!! Men jag tog det som ett omen. Så ner med röva och magfläsket innanför cykelbrallan och så bar det iväg.
Träffade dotterns kompis mamma utanför skolan och hon blev så hi
Goddä! 😉
Höll på att få svåra abstinensbesvär imorse när jag inte kom in här. Haha!! Men jag tog det som ett omen. Så ner med röva och magfläsket innanför cykelbrallan och så bar det iväg.
Träffade dotterns kompis mamma utanför skolan och hon blev så hi