Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 08:13Morrn!
Ut i regnet!
Morrn!
Ut i regnet!
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 08:18God morgon. Inget jobb idag. Tog sovmorgon och långfrukost istället. Ska sätta lite fart här. Om en stund.
God morgon. Inget jobb idag. Tog sovmorgon och långfrukost istället. Ska sätta lite fart här. Om en stund.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:02God morgon. Min enda lediga dag denna vecka... Funderade på att ta en golfrunda men vädret verkar ju inte vara så lovande så nu vet jag inte vad jag ska göra. Vi får se vad som händer..
God morgon. Min enda lediga dag denna vecka... Funderade på att ta en golfrunda men vädret verkar ju inte vara så lovande så nu vet jag inte vad jag ska göra. Vi får se vad som händer..
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:04Godmorgon! 😀
Snart bär det av från NollÅttaLand till Öschöttaschlätta!
(ska bara plasta in Purple Pearl bak på nya bilen först... (#) )Ja, jag VET att cykeln inte är gjord av socker, men just nu känns det så... 😉 )
Godmorgon! 😀
Snart bär det av från NollÅttaLand till Öschöttaschlätta!
(ska bara plasta in Purple Pearl bak på nya bilen först... (#) )
Ja, jag VET att cykeln inte är gjord av socker, men just nu känns det så... 😉 )
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:12God morgon!
Tog en konstig buss till jobbet idag. På pendeln innan tänkte kontrollanten kolla leg så jag var tillräcklig ung för ungdomsbiljett först, men sedan ångrade han sig och sade "nä, så gammal är du nog inte".
Kanske ser yngre ut med skägget än
God morgon!
Tog en konstig buss till jobbet idag. På pendeln innan tänkte kontrollanten kolla leg så jag var tillräcklig ung för ungdomsbiljett först, men sedan ångrade han sig och sade "nä, så gammal är du nog inte".
Kanske ser yngre ut med skägget än
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:25Johan, har vi inte haft den där diskussionen förut? 😉
Och vaddå ungdomsbiljett? Nog för att vi konstaterat att du är sockervadd, men du är väl åtminstone myndig??
Johan, har vi inte haft den där diskussionen förut? 😉
Och vaddå ungdomsbiljett? Nog för att vi konstaterat att du är sockervadd, men du är väl åtminstone myndig??
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:27Ajuste, gomorrn! 😀
Vad konstigt det känns att ha fått tillbaka fb efter så många dagar utan. Jag har ju mått psykiskt dåligt av det här. Höll på att åka in på hispan. 😉
Ajuste, gomorrn! 😀
Vad konstigt det känns att ha fått tillbaka fb efter så många dagar utan. Jag har ju mått psykiskt dåligt av det här. Höll på att åka in på hispan. 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:31Det är ju det jag sagt Johan. Du ska lyssna på "Tant Jessie".
Fast det betyder ju inte att du bör raka av det... (H)
Det är ju det jag sagt Johan. Du ska lyssna på "Tant Jessie".
Fast det betyder ju inte att du bör raka av det... (H)
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:43Jag har trimmat skägget lite grand bara...
Oroa er inte, det finns kvar.I Östgötatrafiken är man ju ungdom upp till och med 25 år 😉
Jag har trimmat skägget lite grand bara...
Oroa er inte, det finns kvar.
I Östgötatrafiken är man ju ungdom upp till och med 25 år 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:57Då är man alltså barn tills man fyller 25? 😉 Det är det jag alltid sagt.
Då är man alltså barn tills man fyller 25? 😉 Det är det jag alltid sagt.