Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 07:56Tack gärna:-) eller vill du ha av mig?
Tack gärna:-) eller vill du ha av mig?
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 08:00Lucas >> Här finns det en stor kanna med nybryggt perkulator kaffe .... Sa jag att bönorna är nymalda ?
Lucas >> Här finns det en stor kanna med nybryggt perkulator kaffe .... Sa jag att bönorna är nymalda ?
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 09:24Gomorron, gomorron! (Jag vet att jag har sovit länge) 😀
Tack för det fina vädret Micke! Ordna fram en barnvakt oxå så jag faktiskt kan sticka ut och cykla! 😉
Gomorron, gomorron! (Jag vet att jag har sovit länge) 😀
Tack för det fina vädret Micke! Ordna fram en barnvakt oxå så jag faktiskt kan sticka ut och cykla! 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:35Modifierar vädret i Krylbo till: Strålande sol från blå himmel och 15 grader i skuggan bakom mitt hus, samt VARMT i solen. 🙂
Modifierar vädret i Krylbo till: Strålande sol från blå himmel och 15 grader i skuggan bakom mitt hus, samt VARMT i solen. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:36Stackars Jessie, har du det varmt i solen? 😉
Stackars Jessie, har du det varmt i solen? 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:38Nina: Ja, liiite faktiskt. Men jag tränar ju på att tycka det är trevligt med sommar så.. jag kämpar på! Övning ger träning? *hepp!*
Nina: Ja, liiite faktiskt. Men jag tränar ju på att tycka det är trevligt med sommar så.. jag kämpar på! Övning ger träning? *hepp!*
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 07:22Gomorron!
Idag ska jag njuta av det fina vädret, för ryktet säger att det blir sämre till helgen, stämmer det Micke?
Gomorron!
Idag ska jag njuta av det fina vädret, för ryktet säger att det blir sämre till helgen, stämmer det Micke?
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 07:41Goder Morgon !
Dagens rapport är bara för dagen men imorgon så ska jag se om jag inte kan klämma in flera dagar ..
Eskilstuna: molnigt 21 grader
Falun: molnigt 21 grader
Frölunda: lätt molnighet 19 grader
Götreborg: sol 17 grader
Geneve: regn 17 grader
Goder Morgon !
Dagens rapport är bara för dagen men imorgon så ska jag se om jag inte kan klämma in flera dagar ..
Eskilstuna: molnigt 21 grader
Falun: molnigt 21 grader
Frölunda: lätt molnighet 19 grader
Götreborg: sol 17 grader
Geneve: regn 17 grader
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 07:45Morrn, sitter på jobbet med första koppen, *räcker över en kopp till Micke med Zoegas*
Morrn, sitter på jobbet med första koppen, *räcker över en kopp till Micke med Zoegas*
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 07:53Undrar fortfarande (efter FEM VECKOR av väderrapporter från Micke) var alla MOLN som dagligen tycks vara över Krylbo i rapporterna finns IRL? Här är det liksom ALLTID sol från en blå himmel så här dags. 🙂
Undrar fortfarande (efter FEM VECKOR av väderrapporter från Micke) var alla MOLN som dagligen tycks vara över Krylbo i rapporterna finns IRL? Här är det liksom ALLTID sol från en blå himmel så här dags. 🙂