Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:00Morsning!
Svala vindar och regntunga skyar, dagen börjar bra.Pst Nina, skickar du över lite Zoegas idag också? Mitt frystorkade kaffe börjar smaka som.... ja, frystorkat kaffe 🙁
Långpromenad, IKEAbesök och lite kvälls-/nattaktiviteter står på schema
Morsning!
Svala vindar och regntunga skyar, dagen börjar bra.
Pst Nina, skickar du över lite Zoegas idag också? Mitt frystorkade kaffe börjar smaka som.... ja, frystorkat kaffe 🙁
Långpromenad, IKEAbesök och lite kvälls-/nattaktiviteter står på schema
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:03*brygger en termos full till Linda*
IKEA hade varit trevligt, där har inte jag varit på evigheter.
Nattaktiviteter?? Minsann! *viftar på ögonbrynen* 😉
*brygger en termos full till Linda*
IKEA hade varit trevligt, där har inte jag varit på evigheter.
Nattaktiviteter?? Minsann! *viftar på ögonbrynen* 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:15Host harkel *sätter Ninas kaffe i fel strupe* du får tolka det hur du vill Nina 😉 Tack för kaffet förresten!
Min lillebror har köpt lägenhet och ska renovera köket så jag ska agera smakråd (men det vet han inte om än;)) småsyskon kan ju aaaaldrig klara
Host harkel *sätter Ninas kaffe i fel strupe* du får tolka det hur du vill Nina 😉 Tack för kaffet förresten!
Min lillebror har köpt lägenhet och ska renovera köket så jag ska agera smakråd (men det vet han inte om än;)) småsyskon kan ju aaaaldrig klara
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:19Godmorgon
http://open.spotify.com/track/3fOKCg18QXTkqh711UuFzR
🙂
Godmorgon
🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:20God morgon!
(okej, jag vaknade kanske inte helt NYSS, men nästan? 😉 )Sitter här och velar över hur min lördag ska se ut? Prinsessbröllop? Eller svettiga cyklister? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/chin.gif Väljer jag prinsessbröllo
God morgon!
(okej, jag vaknade kanske inte helt NYSS, men nästan? 😉 )
Sitter här och velar över hur min lördag ska se ut? Prinsessbröllop? Eller svettiga cyklister? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/chin.gif Väljer jag prinsessbröllo
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:23Snuskis >> Inte ???? Men om det är en kvinna som håller mig uppe om nätterna så är det väl kvinnans fel ?
* du hade i för lite mjölk i kaffet igen*
Snuskis >> Inte ???? Men om det är en kvinna som håller mig uppe om nätterna så är det väl kvinnans fel ?
* du hade i för lite mjölk i kaffet igen*
Quote from Fredric Lagerström on 18 June 2010, 10:28God morgon!
Jessie, alla dessa val! 😉Jag väljer svettiga, smutsiga, glada cyklister iaf. Det är egentligen inget val heller. Alleeezz Hepp!!! 😉
God morgon!
Jessie, alla dessa val! 😉
Jag väljer svettiga, smutsiga, glada cyklister iaf. Det är egentligen inget val heller. Alleeezz Hepp!!! 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:32Micke: Nej, det är du som valt att spendera natten med henne och inte ensam = DITT fel. *nicka intensivt*
Micke: Nej, det är du som valt att spendera natten med henne och inte ensam = DITT fel. *nicka intensivt*
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:32Micke, jag håller då ingen vaken på nätterna! Och vaddå för lite mjölk i kaffet? Hur vet du det? *skakar snopet på det tomma mjölkpaketet*
Micke, jag håller då ingen vaken på nätterna! Och vaddå för lite mjölk i kaffet? Hur vet du det? *skakar snopet på det tomma mjölkpaketet*
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:34Jessie, svettiga cyklister är mycket snyggare än stela kungligheter! 😉 Jag å andra sidan sitter i fängelse och kommer på sin höjd iväg till videobutiken... *mummel* Jag vill oxå cykla... *muttrar surt för mig själv*
Jessie, svettiga cyklister är mycket snyggare än stela kungligheter! 😉 Jag å andra sidan sitter i fängelse och kommer på sin höjd iväg till videobutiken... *mummel* Jag vill oxå cykla... *muttrar surt för mig själv*