Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:43Och jag och Theres har inte förtjänat det då menar du? 😉 *tittar uppfordrande på Micke*
Och jag och Theres har inte förtjänat det då menar du? 😉 *tittar uppfordrande på Micke*
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:46Jag som är så snäll och söt förtjänar väl en lägenhet?! *tindrar med ögonen*...
Fast å andra sidan så var det ju Linda som fick den, och sen är det upp till henne att göra vad hon vill med den, så jag vänder mig till henne ist: Linda--> vad önskas? Fotmas
Jag som är så snäll och söt förtjänar väl en lägenhet?! *tindrar med ögonen*...
Fast å andra sidan så var det ju Linda som fick den, och sen är det upp till henne att göra vad hon vill med den, så jag vänder mig till henne ist: Linda--> vad önskas? Fotmas
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:48Linda >> >(H) Ska mer till än ett par tindrande ögon
Linda >> >(H) Ska mer till än ett par tindrande ögon
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:58mmmm, glass (H:)
😉
mmmm, glass (H:)
😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:00Glass är underbart gott !! Och det finns så många smaker ( det har Dr Z lärt mig) att prova innan man hittar sin tillfälliga favorit
Glass är underbart gott !! Och det finns så många smaker ( det har Dr Z lärt mig) att prova innan man hittar sin tillfälliga favorit
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:03Sin tillfälliga? Trodde det var en mer permanent basfavorit man hittade, och sen kunde man göra små tillägg av andra sorter bara för att göra det lite roligare
Sin tillfälliga? Trodde det var en mer permanent basfavorit man hittade, och sen kunde man göra små tillägg av andra sorter bara för att göra det lite roligare
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:06Theres >> Vet inte vad det var han drack igår för han svamlade något om att man skulle blanda en massa smaker för att se om man gillade det......
Theres >> Vet inte vad det var han drack igår för han svamlade något om att man skulle blanda en massa smaker för att se om man gillade det......
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:13Godmorgon! (hv) (H) (V)
Borås ca 18 grader, regn och grått molntäcke över hela stan.
Godmorgon! (hv) (H) (V)
Borås ca 18 grader, regn och grått molntäcke över hela stan.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 13:10Micke: Du har ju fått finkaffe och en mindre joggintur av mig, förresten var det du som erbjöd lägenheten (eller en bil) Och jag tindrar bara med ögonen i nödfall! 😉
Theres: Glass (en i taget räcker för mig) och fotmassage skulle sitta finfint just nu,
Micke: Du har ju fått finkaffe och en mindre joggintur av mig, förresten var det du som erbjöd lägenheten (eller en bil) Och jag tindrar bara med ögonen i nödfall! 😉
Theres: Glass (en i taget räcker för mig) och fotmassage skulle sitta finfint just nu,
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 13:13Linda > > jo det är ju sant
tror att det skulle uppskattas ifall du ville duscha först innan nån masserar dig
Linda > > jo det är ju sant
tror att det skulle uppskattas ifall du ville duscha först innan nån masserar dig