Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 09:52Jag har ju planer i helgen så jag skulle gärna vilja ha lite uppehåll eller bara lite regn 🙂 Så jag litar på de personer som vet säkert att det blir sol 🙂
Jag har ju planer i helgen så jag skulle gärna vilja ha lite uppehåll eller bara lite regn 🙂 Så jag litar på de personer som vet säkert att det blir sol 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 09:55God morgon!
Usch vad alla är morgonpigga, eller så är det jag som loggar in sent...
Tack till Micke som fixar mitt favvoväder!! *skickar över en stoooor kopp finkaffe och en kram som belöning* 🙂
God morgon!
Usch vad alla är morgonpigga, eller så är det jag som loggar in sent...
Tack till Micke som fixar mitt favvoväder!! *skickar över en stoooor kopp finkaffe och en kram som belöning* 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:11Linda >> Du vet vägen till mitt hjärta märker jag ... Något annat du vill ha ? Ny bil ? lägenhet ? 😉
Linda >> Du vet vägen till mitt hjärta märker jag ... Något annat du vill ha ? Ny bil ? lägenhet ? 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:21Micke: Haha, i så fall tar jag två av varje tack! 😀
Micke: Haha, i så fall tar jag två av varje tack! 😀
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:23Linda >> Men varför två ?? Räcker det inte med en lägenhet ?
Linda >> Men varför två ?? Räcker det inte med en lägenhet ?
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:30Micke: Jahaaa, så du menar att jag inte behöver ta allt på menyn?! 😉 I så fall kan jag nöja mig med en lägenhet 🙂
Micke: Jahaaa, så du menar att jag inte behöver ta allt på menyn?! 😉 I så fall kan jag nöja mig med en lägenhet 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:31Linda >> Nej det var ju det Håkan hoppades på igår att han skulle kunna göra, och se hur det gick.
Linda >> Nej det var ju det Håkan hoppades på igår att han skulle kunna göra, och se hur det gick.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:33Sant!
Sant!
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:35Jag tycker Linda kan ta två, så kan hon ge mig den ena 🙂
Jag tycker Linda kan ta två, så kan hon ge mig den ena 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:37Theres >> Här fås inget här förtjänar man det 😉 (H)
Theres >> Här fås inget här förtjänar man det 😉 (H)