Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 18:09Så där, nu har jag vaknat ur en massa härliga drömmar. Det var skönt att slumra till på eftermiddagen 😀
Så där, nu har jag vaknat ur en massa härliga drömmar. Det var skönt att slumra till på eftermiddagen 😀
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 07:46Goder morgon på Eder alla !
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna:regn fram till eftermiddag sedan uppsprickande 22 grader
Falun:regn men uppsprickande mot kvällen 16 grader
Frölunda: ingen hemma
Geneve:sol (igen ) 24 grader
Göteborg:mesta dels uppspric
Goder morgon på Eder alla !
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna:regn fram till eftermiddag sedan uppsprickande 22 grader
Falun:regn men uppsprickande mot kvällen 16 grader
Frölunda: ingen hemma
Geneve:sol (igen ) 24 grader
Göteborg:mesta dels uppspric
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 07:50God morgon. Idag vill vi inte ha något regn Micke. Skall nämligen iväg efter jobbet.
Kaffe it is.
God morgon. Idag vill vi inte ha något regn Micke. Skall nämligen iväg efter jobbet.
Kaffe it is.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 07:59Morrn morrn, det är uppenbarligen dags för micke att åka västerut och gå på soldanskurs hos em och sessan för så här kan vi inte ha det.
Morrn morrn, det är uppenbarligen dags för micke att åka västerut och gå på soldanskurs hos em och sessan för så här kan vi inte ha det.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 08:04Morgon!! ... uppsprickande mot kvällen i Falun.. betyder det att jag kan kvällsbada för tredje dagen irad med mina barn?
Morgon!! ... uppsprickande mot kvällen i Falun.. betyder det att jag kan kvällsbada för tredje dagen irad med mina barn?
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 08:05Morrn, morrn. Nu motas ev risk för huvudvärk efter gårdagens rosé med mackor och choklad... Så ni ser jag kan äta frukost. Middagen blev väl inte den bästa som sagt, med dryck och tuggummit bugg... (#)
Morrn, morrn. Nu motas ev risk för huvudvärk efter gårdagens rosé med mackor och choklad... Så ni ser jag kan äta frukost. Middagen blev väl inte den bästa som sagt, med dryck och tuggummit bugg... (#)
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 08:07Lucas >> Träffa henne ???? Det blir bara en kort skur så det borde gå bra
Fredrik >> Kort skur så .... Få se det som lite svalkande bara
Lucas >> Träffa henne ???? Det blir bara en kort skur så det borde gå bra
Fredrik >> Kort skur så .... Få se det som lite svalkande bara
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 08:08Kalle K >> Går gärna på kurs hos Sessan och Em N !!
Kalle K >> Går gärna på kurs hos Sessan och Em N !!
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 08:13Kallikå: Man gör hoppsasteg genom vattenpölar iklädd regnställ, gummistövlar och paraply. Vill man ha sol går man ut på krogen och dansar med stövlarna på, helst med tillhörande klänning 😉
Kallikå: Man gör hoppsasteg genom vattenpölar iklädd regnställ, gummistövlar och paraply. Vill man ha sol går man ut på krogen och dansar med stövlarna på, helst med tillhörande klänning 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 08:20Känner jag mig själv så anar jag ett visst besvär i det där med "klänning" men vafan.. ger det sol så. 😉
Känner jag mig själv så anar jag ett visst besvär i det där med "klänning" men vafan.. ger det sol så. 😉