Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morgonkaffet är som en halv orgasm på morgonen... MUMMA!

Blev du dissad av kudden inatt, Jari?

Har någon sett sessan på morgonen?

Jaaa, inte inatt... men nu på morgonen.... kudden skulle ju jobba... men jag fick i alla fall en stor latte av kudden... inte illa det 🙂

själv har jag söndag idag, men jag behöver en stor kopp kaffe iallafall.. ska ju komma upp i morgon..och hoppas på att jag ska ha tid att cykla till jobbet..

Morsning korsning gott folk! Att det ska vara så svårt att komma upp på morgonen. (#) Nu blir det ful-kaffe...

Jessie, jag beundrar din vaknings-förmåga!

Jag undrar hur Mickes Vibram var att springa i igår...borde jag köpa mig ett par? Är löplabbet bäst att beställa ifrån då eller något,... tanke på chansen lär ju finnas att man måste skicka tillbaka och byta storlek och greja.

Mjaaau 😉

Morron på Eder alla !!!

Björn >> Kan väl säga så här att det var en upplevelse och svårt att få kroppen att inse att jag _inte_ ska sätta ner hälen först. Provade bara 60 meter eller nåt men jag gick i dem hela dagen och det var grymt skönt.
Kommer att

Har kollat på sånadär jag med. Micke, det ser ut som du köpte dom med en "strumpa" som går upp en bit på ankeln. Finns andra som är mer öppna liksom. Fast de är å andra sidan osvarta.