Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:28Morgonkaffet är som en halv orgasm på morgonen... MUMMA!
Morgonkaffet är som en halv orgasm på morgonen... MUMMA!
Quote from Rasmus Olsson on 3 August 2010, 08:29Blev du dissad av kudden inatt, Jari?
Blev du dissad av kudden inatt, Jari?
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:31Har någon sett sessan på morgonen?
Har någon sett sessan på morgonen?
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:32Jaaa, inte inatt... men nu på morgonen.... kudden skulle ju jobba... men jag fick i alla fall en stor latte av kudden... inte illa det 🙂
Jaaa, inte inatt... men nu på morgonen.... kudden skulle ju jobba... men jag fick i alla fall en stor latte av kudden... inte illa det 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 09:26själv har jag söndag idag, men jag behöver en stor kopp kaffe iallafall.. ska ju komma upp i morgon..och hoppas på att jag ska ha tid att cykla till jobbet..
själv har jag söndag idag, men jag behöver en stor kopp kaffe iallafall.. ska ju komma upp i morgon..och hoppas på att jag ska ha tid att cykla till jobbet..
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 09:28Morsning korsning gott folk! Att det ska vara så svårt att komma upp på morgonen. (#) Nu blir det ful-kaffe...
Jessie, jag beundrar din vaknings-förmåga!
Morsning korsning gott folk! Att det ska vara så svårt att komma upp på morgonen. (#) Nu blir det ful-kaffe...
Jessie, jag beundrar din vaknings-förmåga!
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 09:30Jag undrar hur Mickes Vibram var att springa i igår...borde jag köpa mig ett par? Är löplabbet bäst att beställa ifrån då eller något,... tanke på chansen lär ju finnas att man måste skicka tillbaka och byta storlek och greja.
Jag undrar hur Mickes Vibram var att springa i igår...borde jag köpa mig ett par? Är löplabbet bäst att beställa ifrån då eller något,... tanke på chansen lär ju finnas att man måste skicka tillbaka och byta storlek och greja.
Quote from Fredric Lagerström on 3 August 2010, 09:30Mjaaau 😉
Mjaaau 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 09:45Morron på Eder alla !!!
Björn >> Kan väl säga så här att det var en upplevelse och svårt att få kroppen att inse att jag _inte_ ska sätta ner hälen först. Provade bara 60 meter eller nåt men jag gick i dem hela dagen och det var grymt skönt.
Kommer att
Morron på Eder alla !!!
Björn >> Kan väl säga så här att det var en upplevelse och svårt att få kroppen att inse att jag _inte_ ska sätta ner hälen först. Provade bara 60 meter eller nåt men jag gick i dem hela dagen och det var grymt skönt.
Kommer att
Quote from Rasmus Olsson on 3 August 2010, 09:56Har kollat på sånadär jag med. Micke, det ser ut som du köpte dom med en "strumpa" som går upp en bit på ankeln. Finns andra som är mer öppna liksom. Fast de är å andra sidan osvarta.
Har kollat på sånadär jag med. Micke, det ser ut som du köpte dom med en "strumpa" som går upp en bit på ankeln. Finns andra som är mer öppna liksom. Fast de är å andra sidan osvarta.