Quote from ellen olsson on 3 August 2010, 06:16Morrn!
Jag är impregnerad. 😉
Morrn!
Jag är impregnerad. 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 07:34Jessie, Snuskis & Fredrik >> Gode morgon på er !! Det är inte allt för ofta man ser er här så här tidigt
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna:mulet 21 grader
Falun:molnigt med risk för regn på förmiddagen 21 grader
Frölunda:Regn i stort sett hela dagen
Jessie, Snuskis & Fredrik >> Gode morgon på er !! Det är inte allt för ofta man ser er här så här tidigt
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna:mulet 21 grader
Falun:molnigt med risk för regn på förmiddagen 21 grader
Frölunda:Regn i stort sett hela dagen
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 07:50Kaffe comeing up
Kaffe comeing up
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:06Godmorgon 🙂
Hoppas dagen fortsätter lika bra som den börjat (H:)
Iallafall den får gärna bli som morgondagen var med sol, bad och grillning. Trots Mickes dystra väderprognos över Falun blev det en sommardag såfort man fick kidsen! 🙂
Godmorgon 🙂
Hoppas dagen fortsätter lika bra som den börjat (H:)
Iallafall den får gärna bli som morgondagen var med sol, bad och grillning. Trots Mickes dystra väderprognos över Falun blev det en sommardag såfort man fick kidsen! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:12Morning folk´s! (hv) (H)
Morning folk´s! (hv) (H)
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:16Björn, klart den kommer fortsätta vara bra om den började bra 😉
Morning! Har för mycket tid att slå ihjäl nu innan jag ska vara på jobbet... Riskerar att komma sent bara därför 😉
Tycker inte om att jag plötsligt fått små ont i halsen och känner mig l
Björn, klart den kommer fortsätta vara bra om den började bra 😉
Morning! Har för mycket tid att slå ihjäl nu innan jag ska vara på jobbet... Riskerar att komma sent bara därför 😉
Tycker inte om att jag plötsligt fått små ont i halsen och känner mig l
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:17Morgon grabbar !!!
En dag kan bli fin fast vädret är "dåligt" 😀
Morgon grabbar !!!
En dag kan bli fin fast vädret är "dåligt" 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:25Hmpf!*Fnyser åt Micke och undrar när jag blev grabb... Så vitt jag vet är jag INTE grabb 😉
Hmpf!*Fnyser åt Micke och undrar när jag blev grabb... Så vitt jag vet är jag INTE grabb 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:25Sessan >> Sorry !! Såg inte att du hade skrivit här (H) Förlåt !!! Klart du inte är kille
Sessan >> Sorry !! Såg inte att du hade skrivit här (H) Förlåt !!! Klart du inte är kille
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:28*Börjar undra om jag är osynlig här 😉 *
*Börjar undra om jag är osynlig här 😉 *