Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 10:29God morgon. Får tacka för alla väderleksrapporter Micke även fast jag inte läst den på sista tiden. Har änny så länge ingen koll på vädret här för alla persienner är nerdragna i lägenheten så det blir en glad överraskning senare 🙂 Idag ska jag iväg och
God morgon. Får tacka för alla väderleksrapporter Micke även fast jag inte läst den på sista tiden. Har änny så länge ingen koll på vädret här för alla persienner är nerdragna i lägenheten så det blir en glad överraskning senare 🙂 Idag ska jag iväg och
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 07:24Morron morron på Eder alla !!
Här kommer dagens mindre glada( om man inte heter Jessie) rapport:
Eskilstuna:regn 18 grader
Falun:molnigt 22 grader
Frölunda: Ingen hemma ännu men snart, mulet regn på eftermiddagen 18 grader
Geneve:molnigt regn från lu
Morron morron på Eder alla !!
Här kommer dagens mindre glada( om man inte heter Jessie) rapport:
Eskilstuna:regn 18 grader
Falun:molnigt 22 grader
Frölunda: Ingen hemma ännu men snart, mulet regn på eftermiddagen 18 grader
Geneve:molnigt regn från lu
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 07:34Inget regn sa ja!! Nu blir det inget kaffe för dig. (#)
Inget regn sa ja!! Nu blir det inget kaffe för dig. (#)
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 07:38Lucas >> jag har försökt att muta med nya servrar till YR, läskurser till SMHI, och nya glasögon till Klartväder men inget verkar hjälpa. Så jag har verkligen försökt !! Provade till och med att skicka med ett par singlar av valfritt kön men ingen nappade
Lucas >> jag har försökt att muta med nya servrar till YR, läskurser till SMHI, och nya glasögon till Klartväder men inget verkar hjälpa. Så jag har verkligen försökt !! Provade till och med att skicka med ett par singlar av valfritt kön men ingen nappade
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 07:48godmorgon alla 🙂 Pratar precis med världens tröttaste människa i telefon, kan inte lägga på heller för då kommer hon somna om och missa sin arbetsdag tror jag 🙂
Tack för vädret Micke.
godmorgon alla 🙂 Pratar precis med världens tröttaste människa i telefon, kan inte lägga på heller för då kommer hon somna om och missa sin arbetsdag tror jag 🙂
Tack för vädret Micke.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 08:12Morrn, ny vecka! Jippi! Hoppas den går lika fort som förra veckan. Nu lblir det frukost, men herregud vad trevligt det hade varit om man hade haft sällskap som åt den med mig. Eller ännu bättre, någon som tillagade den så den var klar när man steg upp (H:
Morrn, ny vecka! Jippi! Hoppas den går lika fort som förra veckan. Nu lblir det frukost, men herregud vad trevligt det hade varit om man hade haft sällskap som åt den med mig. Eller ännu bättre, någon som tillagade den så den var klar när man steg upp (H:
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 08:17Sessan >> (t+)
Sessan >> (t+)
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 08:22Micke: Jag vet 😉 Men Björn... Har du kunnat lägga på nu och tror du att hon tar sig iväg till jobbet i tid? Jag har ju fått uppfattningen om att du är en snäll person och inte en som brutalt ringer och väcker okända och kända människor på måndagmorgon. O
Micke: Jag vet 😉 Men Björn... Har du kunnat lägga på nu och tror du att hon tar sig iväg till jobbet i tid? Jag har ju fått uppfattningen om att du är en snäll person och inte en som brutalt ringer och väcker okända och kända människor på måndagmorgon. O
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 08:23Sessan: Finns nog inte en chans att hon är i tid. Om jag får gissa.
Sessan: Finns nog inte en chans att hon är i tid. Om jag får gissa.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 08:29Björn: Det kan hända att du har rätt...
Björn: Det kan hända att du har rätt...