Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 09:45God förmiddag!
Halsont har dominerat natten och morgonen så jag tänker nog spendera mesta av dagen i soffan... om jag får plats...BILD:http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs088.ash2/37740_413871536204_723046204_5229705_4161024_n.jpg
God förmiddag!
Halsont har dominerat natten och morgonen så jag tänker nog spendera mesta av dagen i soffan... om jag får plats...
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 09:48God morgon eller god förmiddag!
Kan meddela att soldansen kanske fungerar.
Det är i alla fall uppehåll just nu och solen försökte titta fram alldeles nyss. (H)
God morgon eller god förmiddag!
Kan meddela att soldansen kanske fungerar.
Det är i alla fall uppehåll just nu och solen försökte titta fram alldeles nyss. (H)
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 10:01Knuffa ner hundarna och släng dig på soffan, Mierin! Ta med dig laptopen och surfa runt bland alla bilder på OPI´s Facebooksida och beundra/skratta åt/ förfäras över naglar och nagellack. 😉
Knuffa ner hundarna och släng dig på soffan, Mierin! Ta med dig laptopen och surfa runt bland alla bilder på OPI´s Facebooksida och beundra/skratta åt/ förfäras över naglar och nagellack. 😉
Quote from ellen olsson on 31 July 2010, 10:40Morrn! Jag kan se lite blått bland molnen så Sessans och Emelies soldans kanske funkade!
Det kanske blir lite paddling i eftermiddag då. Jag råkade ju få nys om att en Funbeatare har sommarhus på Förö och då kan det ju vara läge att våldgästa lite grand.
Morrn! Jag kan se lite blått bland molnen så Sessans och Emelies soldans kanske funkade!
Det kanske blir lite paddling i eftermiddag då. Jag råkade ju få nys om att en Funbeatare har sommarhus på Förö och då kan det ju vara läge att våldgästa lite grand.
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 10:43Fredrik: Klart den funkar, det har ju slutat regna och du slapp ju cykla hem i regn eller hur? 😉
Fredrik: Klart den funkar, det har ju slutat regna och du slapp ju cykla hem i regn eller hur? 😉
Quote from ellen olsson on 31 July 2010, 10:44Sant! Då riktar jag in mig på en eftermiddagspaddling med besök hos Anders med familj på Förö. 🙂
Sant! Då riktar jag in mig på en eftermiddagspaddling med besök hos Anders med familj på Förö. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 10:46Bildbeviset för de som inte tror oss.
BILD:http://3.bp.blogspot.com/_7kO5ZoOnGL4/TFPifVDQ5ZI/AAAAAAAAA0k/OPMtSZisIqc/s1600/bild-784897.JPG
Bildbeviset för de som inte tror oss.
BILD:http://3.bp.blogspot.com/_7kO5ZoOnGL4/TFPifVDQ5ZI/AAAAAAAAA0k/OPMtSZisIqc/s1600/bild-784897.JPG
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 10:50Snyggt tjejer!! Och det regnar ju faktiskt inte idag! (t+)
Snyggt tjejer!! Och det regnar ju faktiskt inte idag! (t+)
Quote from Fredric Lagerström on 31 July 2010, 11:05Wow, vilka snygga tjejer! 😀
Att ni vågade stå där, tänk om ni trillat i plurret 😉
Wow, vilka snygga tjejer! 😀
Att ni vågade stå där, tänk om ni trillat i plurret 😉
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 11:07Äh med två glas vin innanför jackan så klarar man av att hålla balansen och hade vi druttat i hade vi i alla fall varit avslappnade i fallet och blivit dyng-blöta. fast det senare blev man ju ändå om man bara drog sig undan från paraplyet 😉
Äh med två glas vin innanför jackan så klarar man av att hålla balansen och hade vi druttat i hade vi i alla fall varit avslappnade i fallet och blivit dyng-blöta. fast det senare blev man ju ändå om man bara drog sig undan från paraplyet 😉