Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2010, 12:56Du ska väl inte gå å dö ifrån oss redan?
Du ska väl inte gå å dö ifrån oss redan?
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 13:01Nina ska inte dö ifrån oss, hon ska bara hålla sig peachy fresh forever
🙂
Nina ska inte dö ifrån oss, hon ska bara hålla sig peachy fresh forever
🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 13:07Alldeles riktigt, Hans! 😀
Alldeles riktigt, Hans! 😀
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 13:10Förresten så tycker jag att du borde ha din "medaljbild" som presentationsbild, då syns ju dina vackra ögon.
(t+)
Förresten så tycker jag att du borde ha din "medaljbild" som presentationsbild, då syns ju dina vackra ögon.
(t+)
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 13:11Det kommer nog snart en ny bild, med ögon. 😉 medaljen är ju gammal nu. 😉
Det kommer nog snart en ny bild, med ögon. 😉 medaljen är ju gammal nu. 😉
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 08:06Morrn morrn, morgonstund har guld i mund. Rise and shine, det är cykeldags idag och ikväll ska jag ner på stan och kontrollera att uteställena säljer godtagbar öl. 🙂
Morrn morrn, morgonstund har guld i mund. Rise and shine, det är cykeldags idag och ikväll ska jag ner på stan och kontrollera att uteställena säljer godtagbar öl. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 31 July 2010, 08:17Godmorgon!
Om 73 minuter står det en Carrera i hallen och försöker locka ut min Capo på trevligheter.
Godmorgon!
Om 73 minuter står det en Carrera i hallen och försöker locka ut min Capo på trevligheter.
Quote from Fredric Lagerström on 31 July 2010, 08:39Morrn!
Upp o nicka sockerdricka!Oooo här på västkusten blåser det en massif vind. Hade den rakt i nyllet
hit till jobbet.
Chili con carne har jag ätit till frukost med.
Morrn!
Upp o nicka sockerdricka!
Oooo här på västkusten blåser det en massif vind. Hade den rakt i nyllet
hit till jobbet.
Chili con carne har jag ätit till frukost med.
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 08:44God morgon! Snart bär det iväg till gymmet och jag är lycklig. (H:)
God morgon! Snart bär det iväg till gymmet och jag är lycklig. (H:)
Quote from ellen olsson on 31 July 2010, 09:15Morrn! Jag antar att man ska vara glad att det inte regnar än... 😉
Härligt att du är lycklig, Katarina! 🙂
Morrn! Jag antar att man ska vara glad att det inte regnar än... 😉
Härligt att du är lycklig, Katarina! 🙂