Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 11:59Lucas >> klart Em ska fixa bilder på dem när de står där i stölvar och kastruller !!!
Em >> ja listan över lite då å då .. Var ju ett tag sedan det var någon som osinglade sig här inne.. Om jag inte missminner mig så var det väl Sofie?
Lucas >> klart Em ska fixa bilder på dem när de står där i stölvar och kastruller !!!
Em >> ja listan över lite då å då .. Var ju ett tag sedan det var någon som osinglade sig här inne.. Om jag inte missminner mig så var det väl Sofie?
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:44Nina, vilka frimärken,
har du gått och blivit romantisk?
🙂
Nina, vilka frimärken,
har du gått och blivit romantisk?
🙂
Quote from ellen olsson on 30 July 2010, 12:48Hans: Vad menar du med "blivit"? 😉
Hans: Vad menar du med "blivit"? 😉
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:49Herregud, mitt rykte är förstört!!!!! NEEEEEEJ, jag har inte blivit romantisk. *flämtar upprört* Jag fattade först hemma att det var romantiska frimärken. Jag köpte dom för att de var söta. Trodde det var lite kalas över dom. (#)
Herregud, mitt rykte är förstört!!!!! NEEEEEEJ, jag har inte blivit romantisk. *flämtar upprört* Jag fattade först hemma att det var romantiska frimärken. Jag köpte dom för att de var söta. Trodde det var lite kalas över dom. (#)
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:49jo jag har väl sett ett och annat krasst inlägg från Nina om kärlek......
jo jag har väl sett ett och annat krasst inlägg från Nina om kärlek......
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:49kalas fniss, Nina är giftasmogen
😀
kalas fniss, Nina är giftasmogen
😀
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:50Fredrik, passa dig!!! 😉
EDIT: Hans, passa dig!!! 😉
Fredrik, passa dig!!! 😉
EDIT: Hans, passa dig!!! 😉
Quote from ellen olsson on 30 July 2010, 12:50De är söta, Nina. Romantik finns väl inte i frimärken? Isåfall har jag missat mycket... 😀
De är söta, Nina. Romantik finns väl inte i frimärken? Isåfall har jag missat mycket... 😀
Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2010, 12:51Va?! Är Nina mogen?! Buss på henne! Eller puss på kanske. Skynda, innan hon blir en fallfrukt.
Va?! Är Nina mogen?! Buss på henne! Eller puss på kanske. Skynda, innan hon blir en fallfrukt.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:54Jag blir ingen fallfrukt. Jag kommer aldrig bli gammal. *hmpf*
Jag blir ingen fallfrukt. Jag kommer aldrig bli gammal. *hmpf*