Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Underbara! SMHI borde smälta av "True love", eller vad tror du? 😀

Absolut! (t+) 😉

Nina: Du får avge recension på the Reef sen.
Försöker lära upp mina barn att det är kul att åka vattenrutschkana. Ska till Skara sommarland med dem så vill åka denna.

BILD:http://www.sommarland.se/lib/img/parken/Fritt%20fall-1.jpg

Henrik, de som varit där säger att det är hur bra som helst. Däremot ska tydligen omklädningsrummen vara sunkiga och dåligt med förvaring för sina saker. Men vi ska sova på hotellet så vi slipper väl förhoppningsvis tänka på det. Det lär finnas en rutschk

Em >> Men hallå där !! Trodde du nästan hade glömt oss här inne ....
Hoppas att du får en våt prommis 😉 Dessvärre så kunde jag inte göra något åt vädret för kvällen ! Så ni får nog köra lite regndans(H)

Regndans? Behövs den verkligen nu? Trodde att den typen av dans var till för att framkalla regn vid hård torka. Annars låter det som en bra dag/kväll inget fel på att stövla runt i regnet.

Haha - ja, Micke, jag har noterat att väderrapporten under min frånvaro har blivit längre och längre. Vet inte om jag ska se det som ett bra eller ett dåligt tecken...

Björn - point taken. Vi ska köra soldans istället! 😀 Med gummistövlar. (V)

Snälla Emelie, dansa soldans istället! 🙂

Edit: För sent ute...

Ja, Skara sommarland kan rekommenderas!

Jag var där 3 dagar med barnen + en kompis till barnen för några årsedan.

Lilleman och jag tänkte vi skulle åka den branta kanan på bilden ovan. Han tog på sej hjälmen och åkte glatt iväg, el rättare han föll hand