Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 09:19Lucas >> Vilken tur att jag vet var din brevlåda bor så jag vet vart jag ska skicka männen i skinnväst 😉 Boo Boo Angel.... Den som ska tattueras in på min arm ... mmmm Sååå snygg !
Vad tycker du om Epic då ? Jag tycker den är helt klart i klass med B
Lucas >> Vilken tur att jag vet var din brevlåda bor så jag vet vart jag ska skicka männen i skinnväst 😉 Boo Boo Angel.... Den som ska tattueras in på min arm ... mmmm Sååå snygg !
Vad tycker du om Epic då ? Jag tycker den är helt klart i klass med B
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 09:35Epic är grym snygg. det mesta har gjor är bra, vissa tycker dock dom är lite brutala.
Epic är grym snygg. det mesta har gjor är bra, vissa tycker dock dom är lite brutala.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 09:49Lucas >> Det kan jag hålla med om men EPIC & BOOBOO skulle göra sig otroligt snygga på mina väggar !!!
Lucas >> Det kan jag hålla med om men EPIC & BOOBOO skulle göra sig otroligt snygga på mina väggar !!!
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 10:09Eller mina 😉
Eller mina 😉
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 10:10Gomorron!
Vad är EPIC och BOO BOO???? Boo Boo är iofs ett barntyg från Marimekko, men det ska väl Micke knappast tatuera på sin arm eller klä sina väggar med? 😉
Vem har beställt regn till Göteborg? Jag kan skicka det till vem som helst, Jessie kanske v
Gomorron!
Vad är EPIC och BOO BOO???? Boo Boo är iofs ett barntyg från Marimekko, men det ska väl Micke knappast tatuera på sin arm eller klä sina väggar med? 😉
Vem har beställt regn till Göteborg? Jag kan skicka det till vem som helst, Jessie kanske v
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 10:16Snuskis: Googla Boo boo angel och epic derek hess. sen kan du även kolla feathers of angels. den har jag beställt.
Snuskis: Googla Boo boo angel och epic derek hess. sen kan du även kolla feathers of angels. den har jag beställt.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 10:22Inte min stil riktigt, men säkert snyggt hos den som gillar det. 😀
Här är min variant av Booboo. 😉
BILD:http://www.marimekko.fi/NR/rdonlyres/DC88FF3A-2B79-444D-99FC-9CCB5D4F7F13/0/bo_boo_013_big.jpg
Inte min stil riktigt, men säkert snyggt hos den som gillar det. 😀
Här är min variant av Booboo. 😉
BILD:http://www.marimekko.fi/NR/rdonlyres/DC88FF3A-2B79-444D-99FC-9CCB5D4F7F13/0/bo_boo_013_big.jpg
Quote from Fredric Lagerström on 30 July 2010, 10:25Nina. Det kommer att regna hela dan enl smhi.se och yr.no.
De är sammstämminga.Imorgon blir det mulet, uppehåll, ganska blåsig men ändå rätt varmt,
ca 21 gr på em då solen även kan titta fram. Vind ifrån sydäst, ifrån sydväst!Danmark lät ju nice. Då t
Nina. Det kommer att regna hela dan enl smhi.se och yr.no.
De är sammstämminga.
Imorgon blir det mulet, uppehåll, ganska blåsig men ändå rätt varmt,
ca 21 gr på em då solen även kan titta fram. Vind ifrån sydäst, ifrån sydväst!
Danmark lät ju nice. Då t
Quote from ellen olsson on 30 July 2010, 10:28Jag föredrar Ninas variant av Booboo. 🙂
Nina: Åker du båt till Danmark när du är ledig också? 😉
Jag föredrar Ninas variant av Booboo. 🙂
Nina: Åker du båt till Danmark när du är ledig också? 😉
Quote from ellen olsson on 30 July 2010, 10:29Jag har beställt sol till Göteborg, men jag kanske glömde frankera det brevet också... (#)
Jag har beställt sol till Göteborg, men jag kanske glömde frankera det brevet också... (#)