Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 08:29Lucas: Låter som du är på god väg att lämna oss 🙂 Det är du värd!
Lucas: Låter som du är på god väg att lämna oss 🙂 Det är du värd!
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 08:41Morrn!
Sista arbetsdagen sen två veckor semester med prinsessorna 🙂
Morrn!
Sista arbetsdagen sen två veckor semester med prinsessorna 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 08:47Vi satsar på det iaf Björn:-) men man skall inte ta ut nåt i förskott.
Micke: Solly
Vi satsar på det iaf Björn:-) men man skall inte ta ut nåt i förskott.
Micke: Solly
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 08:51goooooooooooood morgon, god morgon, god morgon!
tänk vad folk kan bli glada över att man har med en systembolagspåse på bussen som klingar glatt. Fredagsmys verkar de flesta koppla det till.
nåja, dags för kaffe och så lite sånt häraaa...hmmm...på en a
goooooooooooood morgon, god morgon, god morgon!
tänk vad folk kan bli glada över att man har med en systembolagspåse på bussen som klingar glatt. Fredagsmys verkar de flesta koppla det till.
nåja, dags för kaffe och så lite sånt häraaa...hmmm...på en a
Quote from Fredric Lagerström on 30 July 2010, 09:04Fredagsfika! Jaaaa! 😀
Fredagsfika! Jaaaa! 😀
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 09:08precis! Det var det jag tänkte på Aadu men en kollega kom förbi pratade om nått annat... hmmm... glömde bort det med det samma eftersom jag satt och funderade på vad som kunde vara gott som fredagsfika.
nått på j, kan det stämma?
precis! Det var det jag tänkte på Aadu men en kollega kom förbi pratade om nått annat... hmmm... glömde bort det med det samma eftersom jag satt och funderade på vad som kunde vara gott som fredagsfika.
nått på j, kan det stämma?
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 09:15ojojoj
Nu kommer Bruse inte bli glad ...
BILDTEXT:förstörd En 115 år gammal museijärnväg i Mariefred rasade på flera ställen.
BILD:gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/01250/30s06-jarnvag-489__1250329w.jpg
ojojoj
Nu kommer Bruse inte bli glad ...
BILDTEXT:förstörd En 115 år gammal museijärnväg i Mariefred rasade på flera ställen.
BILD:gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/01250/30s06-jarnvag-489__1250329w.jpg
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 09:15Micke: Förresten, vill du bli mer grinig? Jag beställde Boo boo angel ifrån min vän igår (H)
Micke: Förresten, vill du bli mer grinig? Jag beställde Boo boo angel ifrån min vän igår (H)
Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2010, 09:16Handlar det om smalspår blir nog Björn mer ledsen.
Seså Björn, inte gråta, det går att laga med silvertejp.
Det där blir dyrt- På detta har Transportstyrelsen förslag på att ta cirka 300 000 kr för inspektioner i framtiden. Går det förslaget igenom, kom
Handlar det om smalspår blir nog Björn mer ledsen.
Seså Björn, inte gråta, det går att laga med silvertejp.
Det där blir dyrt- På detta har Transportstyrelsen förslag på att ta cirka 300 000 kr för inspektioner i framtiden. Går det förslaget igenom, kom
Quote from Fredric Lagerström on 30 July 2010, 09:19Håkan Z
Julltårta?
Håkan Z
Julltårta?