Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 15:38Bruse: Köper du dem en och en?
Bruse: Köper du dem en och en?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 16:05Bruse: Du får väl ta och tömma de gamla lite då 🙂 Då slipper du att köpa en ny... ehhhh.. nej alltså jag känner en som gör så.. haha 🙂
Bruse: Du får väl ta och tömma de gamla lite då 🙂 Då slipper du att köpa en ny... ehhhh.. nej alltså jag känner en som gör så.. haha 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 29 July 2010, 16:50Köpa damsugartjänster väl olagligt numera?
Köpa damsugartjänster väl olagligt numera?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 17:39Om inte - kan man få det med RUT-avdrag?
Om inte - kan man få det med RUT-avdrag?
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 07:43haha.. lite småskrattar man åt damsugare och RUT-avdrag så här på morgonen 🙂
Iallafall... en god morgon önskar jag er alla singlar i detta avlånga land. Idag är det fredag och jag vill att ni har en lika fantastisk helg som jag planerar att ha med fest,
haha.. lite småskrattar man åt damsugare och RUT-avdrag så här på morgonen 🙂
Iallafall... en god morgon önskar jag er alla singlar i detta avlånga land. Idag är det fredag och jag vill att ni har en lika fantastisk helg som jag planerar att ha med fest,
Quote from ellen olsson on 30 July 2010, 07:51Morrn! Idag är jag ledig så det är väl därför det pissregnar...
Den eventuella cykelturen till Lysekil är inställd.
Morrn! Idag är jag ledig så det är väl därför det pissregnar...
Den eventuella cykelturen till Lysekil är inställd.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 07:53Marsh till Jobbet Fredrik.
Fy fan vilket jävla regnande.
Marsh till Jobbet Fredrik.
Fy fan vilket jävla regnande.
Quote from ellen olsson on 30 July 2010, 07:57Arbetstidslagen förbjuder mig att jobba idag. 🙂
Arbetstidslagen förbjuder mig att jobba idag. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 08:02Morgon!!
Idag är det en annorlunda dag ... Välkommen till den i vilket fall som helst !
Här kommer en otroligt trött rapport från ett soligt Södertälje !Eskilstuna:mulet, regn framåt kvällen 19 grader
Falun:Regn 18 grader
Frölunda:regn 16 grader(för
Morgon!!
Idag är det en annorlunda dag ... Välkommen till den i vilket fall som helst !
Här kommer en otroligt trött rapport från ett soligt Södertälje !
Eskilstuna:mulet, regn framåt kvällen 19 grader
Falun:Regn 18 grader
Frölunda:regn 16 grader(för
Quote from ellen olsson on 30 July 2010, 08:06Hällregn i Halmstad? Tur att man inte ska dit!
Hällregn i Halmstad? Tur att man inte ska dit!