Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 14:06dammsugarpåsar.nu
dammsugarpåsar.nu
Quote from Rasmus Olsson on 29 July 2010, 14:10Finns en liten hake. Jag skrev aldrig upp vad jag har för dammsugare. men tog med den tomma kartongen, men ingen säljer det märket längre.
Men får jag välja, vill jag ha dammsugare med ett m.
Finns en liten hake. Jag skrev aldrig upp vad jag har för dammsugare. men tog med den tomma kartongen, men ingen säljer det märket längre.
Men får jag välja, vill jag ha dammsugare med ett m.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 14:13Tror inte golven blir lika rena med en sån faktiskt.
Tror inte golven blir lika rena med en sån faktiskt.
Quote from Rasmus Olsson on 29 July 2010, 14:14Näe, men det är mycket trevligare och skönare för mig.
Näe, men det är mycket trevligare och skönare för mig.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 14:27Theres > (t+)
Theres > (t+)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 14:57Bor Theres i närheten av Stockholm?
Bor Theres i närheten av Stockholm?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 15:28Ja det gör hon
Ja det gör hon
Quote from Rasmus Olsson on 29 July 2010, 15:33Allt är relativt, vad är nära? Göteborg är nära Stockholm jämfört med Peking.
Allt är relativt, vad är nära? Göteborg är nära Stockholm jämfört med Peking.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 15:36Bruse! Det verkar som att hitta rätt modell på dammsugarpåsen, kan vara lika svårt som att osingla sig med rätt modell. 😉
Bruse! Det verkar som att hitta rätt modell på dammsugarpåsen, kan vara lika svårt som att osingla sig med rätt modell. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 29 July 2010, 15:37Nuvarande dammsugarpåsen är full med skit. Det är då jakten på ny dammsugarpåse startar.
Nuvarande dammsugarpåsen är full med skit. Det är då jakten på ny dammsugarpåse startar.