Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon! Undrar vad man ska hitta på en regnig och kall dag som denna.

Fick ett samtal från världens bästa serviceställe: Polarpuls i Alvik. Hade lämnat in båda mina hastighetssensorer då de funkade sisådär helt plötsligt. Men i brist på tid hann han inte felsöka, så han bytte ut dom! Kostnadsfritt! Vågar jag köpa Garmin, ha

Go morron. Inget kaffe för er idag tyvärr, jag har redan druckit upp allt själv (H)

Lucas >>> Där är du ju !!! Så har du någon status till oss nyfikna här ?`??????

Inget sagt än 🙁 Har inte varit tillfälle.

Lucas >> Snart skickar jag Snuskis efter dig !! Kom igen nu.. Det kan ju inte bli värre än ett nej 😀

Bruse: När det gäller service så är Polar och Garmin varandras inverser. Polar har grymt bra service medan Garmin fortfarande letar förtvivlat i ordboken för att se vad ordet betyder. 😉

Hm, det kan nästan vara värt att få snuskis efter sig ett lite tag 😀

Fredrik, och bra service är en del av köpet. Hur bra en produkt än är, så är den dålig om servicen är det. Lite därför jag tvekar att köpa en Garmin Edge. Och det var det killen på Polar sa, det är deras bästa konkurrensmedel, servicen.

Gomorron godisar!

Det sitter en alien i min skalle och slår mig med en hammare. Vem har stoppat in den där? Ta genast ut den!! :@

Micke, varför ska du kasta mig efter Lucas? Jag har inte hängt med här den senaste veckan. Vad har jag missat??

Björn, är