Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 07:41Godmorgon 🙂 Önskar er alla en fin dag.
Godmorgon 🙂 Önskar er alla en fin dag.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 07:41Godmorgon 🙂 Önskar er alla en fin dag.
Godmorgon 🙂 Önskar er alla en fin dag.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 07:46God morgon! Vilken underbar morgon att vakna upp till! Inget får mig att bli piggare än regntunga himlar, så idag blir nog en bra dag!
(och jag får tacka för prognosen som kom som utlovat... Hela 2 grader varmare än city- inte illa 😉 )
God morgon! Vilken underbar morgon att vakna upp till! Inget får mig att bli piggare än regntunga himlar, så idag blir nog en bra dag!
(och jag får tacka för prognosen som kom som utlovat... Hela 2 grader varmare än city- inte illa 😉 )
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 07:47Morrn! *gäsp*
Morrn! *gäsp*
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 07:52Björn >> Trött idag eller bara nervös idag ? (Dubbelposten .. .)
Theres >> Det är ju klart att den kommer med ! Vad gör man inte för en vacker kvinna ? (H)
Björn >> Trött idag eller bara nervös idag ? (Dubbelposten .. .)
Theres >> Det är ju klart att den kommer med ! Vad gör man inte för en vacker kvinna ? (H)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 07:56Micke: Nervös antar jag... skall ut på nybyggt spår och mäta lite idag på förmiddagen med en massa folk som fortfarande är ute och jobbar kan bli hur som helst.
Micke: Nervös antar jag... skall ut på nybyggt spår och mäta lite idag på förmiddagen med en massa folk som fortfarande är ute och jobbar kan bli hur som helst.
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 07:57Jag har svårt att förstå förtjusningen över regn. Är ni infödda Göteborgare? 😉
Jag har svårt att förstå förtjusningen över regn. Är ni infödda Göteborgare? 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 07:57Björn >> Då håller vi tummarna för dig här !! Klart det kommer att gå strålande !
Björn >> Då håller vi tummarna för dig här !! Klart det kommer att gå strålande !
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 07:57I Örebro regnar det kan jag säga! Ojojoj... 🙁
I Örebro regnar det kan jag säga! Ojojoj... 🙁
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 07:59Klart det kommer Micke. Är förövrigt i Göteborg mellan Marieholm och Bohus jag skall mäta.
Klart det kommer Micke. Är förövrigt i Göteborg mellan Marieholm och Bohus jag skall mäta.