Quote from ellen olsson on 28 July 2010, 07:15Morrn! Lite sömn blev det allt.
Morrn! Lite sömn blev det allt.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 07:19Micke: Vi har sol här och blå himmel, men tack för väderrapporten ändå. 😉
Bruse: Ska du sälja din gamla racer nu då? För man kan väl ändå inte ha SJU cyklar i vardagsrummet?!? (H)
Micke: Vi har sol här och blå himmel, men tack för väderrapporten ändå. 😉
Bruse: Ska du sälja din gamla racer nu då? För man kan väl ändå inte ha SJU cyklar i vardagsrummet?!? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 28 July 2010, 07:22Får får man väl! Men vad ska jag med två räcers till? Har en spekulant.
Får får man väl! Men vad ska jag med två räcers till? Har en spekulant.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 07:24Så det är så du gör med dina trogna gamla kärlekar alltså? Ut med det gamla bara och in med det nya... 🙁
Så det är så du gör med dina trogna gamla kärlekar alltså? Ut med det gamla bara och in med det nya... 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 28 July 2010, 07:48Så gör ju ni kvinnor med oss män. Majoriteten av alla skilsmässor initieras av kvinnorna.
Så gör ju ni kvinnor med oss män. Majoriteten av alla skilsmässor initieras av kvinnorna.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 08:49Bruse: Det är väl en naturlig följd för kvinnan _efter_ det visat sig att mannen hittat den nya, piggare upplagan och helst lever med tanken att han både ska äta kakan och ha den kvar..
Edit: OBS! rent allmänt! Ta det inte personligt (såvida ni inte vil
Bruse: Det är väl en naturlig följd för kvinnan _efter_ det visat sig att mannen hittat den nya, piggare upplagan och helst lever med tanken att han både ska äta kakan och ha den kvar..
Edit: OBS! rent allmänt! Ta det inte personligt (såvida ni inte vil
Quote from Rasmus Olsson on 28 July 2010, 09:52Jo, nu känner jag min djupt krängd.
Jo, nu känner jag min djupt krängd.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 09:59I det här fallet håller jag stenhårt på Bruse. Ditt fall Therese är undantag som bekräftar regeln. Bruses fall är standard.
I det här fallet håller jag stenhårt på Bruse. Ditt fall Therese är undantag som bekräftar regeln. Bruses fall är standard.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 10:13Bruse: förstod att du skulle göra det.
Bruses fall är ju en följd av Jessies fall, man byter ut den gamla mot den nya, men behåller den gamla ett litet tag tills man ser att den nya håller måttet, och sedan gör man sig av med den gamla, såvida inte den g
Bruse: förstod att du skulle göra det.
Bruses fall är ju en följd av Jessies fall, man byter ut den gamla mot den nya, men behåller den gamla ett litet tag tills man ser att den nya håller måttet, och sedan gör man sig av med den gamla, såvida inte den g
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 10:23Vad rörigt det blev 🙂 Förstår inte alls nu vilket fall som är vilket 🙂 Tur att vi är glada och renhåriga människor.. 😀
Vad rörigt det blev 🙂 Förstår inte alls nu vilket fall som är vilket 🙂 Tur att vi är glada och renhåriga människor.. 😀