Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 14:18Bruse: Jag får gratulera till tillökningen! Ta vara på den här första tiden tillsammans nu, den är ovärderlig 😀
Bruse: Jag får gratulera till tillökningen! Ta vara på den här första tiden tillsammans nu, den är ovärderlig 😀
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2010, 14:18Nu ska oskulden tas!
Nu ska oskulden tas!
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 14:51Härligt Bruse,
den ser snabb ut
🙂
Härligt Bruse,
den ser snabb ut
🙂
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2010, 20:34Tack! Den ser snabbare ut än cuklisten.
Tack! Den ser snabbare ut än cuklisten.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 23:33Vilket par ni kommer bli, giftastycke
🙂
Vilket par ni kommer bli, giftastycke
🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 23:39Behöver inte du mer än ett flaskställ Bruse?? Eller kör du med camelback? Näää det gör du inte.. tror jag 🙂
Behöver inte du mer än ett flaskställ Bruse?? Eller kör du med camelback? Näää det gör du inte.. tror jag 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2010, 23:43Det där är leveransbilden. Sen dess har den fått cykeldator, ett flaskställ, sadelväska och andra däck (Conti GP400S)
Det där är leveransbilden. Sen dess har den fått cykeldator, ett flaskställ, sadelväska och andra däck (Conti GP400S)
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 23:44Hur kändes den då Bruse,
svarade den snabbt?
Hur kändes den då Bruse,
svarade den snabbt?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 23:48Aha.. ok 🙂
Nu har jag legat (öh nej det har jag inte) på hon med kameran.. så förhoppningsvis kan jag visa bild på min cykel med mig bakom i mina fina svettiga kläder 🙂
Aha.. ok 🙂
Nu har jag legat (öh nej det har jag inte) på hon med kameran.. så förhoppningsvis kan jag visa bild på min cykel med mig bakom i mina fina svettiga kläder 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 28 July 2010, 07:05Hans, det kändes mindre flexig liksom. Men eftersom vi gjort en bikefitt, så är alla inställningar annorlunda mot förut. jag sitter en cm bakåt å en cm nedåt. Hela min världsbild är ruckad.
Så jag tog det medvetet lugnt för allt kändes ovant.
Hans, det kändes mindre flexig liksom. Men eftersom vi gjort en bikefitt, så är alla inställningar annorlunda mot förut. jag sitter en cm bakåt å en cm nedåt. Hela min världsbild är ruckad.
Så jag tog det medvetet lugnt för allt kändes ovant.