Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 10:32God morgon,
försov mig 1timme och 2 minuter i morse så det här kommer att bli en kalasbra dag...
God morgon,
försov mig 1timme och 2 minuter i morse så det här kommer att bli en kalasbra dag...
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 10:38Morrn morrn, det är som vanligt numera lite mulet och trist ute på förmiddagen och Micke har lovat regn till em/kvällen.. vojne vojne. Så mycket tid men så lite ork att ta sig för med nåt. (#)
Morrn morrn, det är som vanligt numera lite mulet och trist ute på förmiddagen och Micke har lovat regn till em/kvällen.. vojne vojne. Så mycket tid men så lite ork att ta sig för med nåt. (#)
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 10:55Björn: Håller med! Tappade bort mig själv en stund där, så jag säger som du ist: Tur man är glad och renhårig så slipper man snärja in sig i det ovan nämnda... Alldeles för invecklat en onsdagsförmiddag som denna :-)...
Håkan: Oj! En hel timme! Det är al
Björn: Håller med! Tappade bort mig själv en stund där, så jag säger som du ist: Tur man är glad och renhårig så slipper man snärja in sig i det ovan nämnda... Alldeles för invecklat en onsdagsförmiddag som denna :-)...
Håkan: Oj! En hel timme! Det är al
Quote from Rasmus Olsson on 28 July 2010, 11:08Jag är inte speciellt renhårig. Är väldigt orakad uppepå huvudet och framme i ansiktet. Skall strax åtgärdas.
Jag är inte speciellt renhårig. Är väldigt orakad uppepå huvudet och framme i ansiktet. Skall strax åtgärdas.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 11:15Sol och blå himmel här med i Örebro
Sol och blå himmel här med i Örebro
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 11:35Theres
resten av dagen har fortsatt lika bra som den började, nätverksproblem hela dagen så jag har inte fått nånting gjort även om jag råkade hitta lite arbetsmotivation i dag.suck
jag går på lunch i stället.
Theres
resten av dagen har fortsatt lika bra som den började, nätverksproblem hela dagen så jag har inte fått nånting gjort även om jag råkade hitta lite arbetsmotivation i dag.
suck
jag går på lunch i stället.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 12:48Lunch är bra! Fyll på med energi och ett glatt humör, så kommer resten av dagens motgångar inte märkas så bra (H)
Lunch är bra! Fyll på med energi och ett glatt humör, så kommer resten av dagens motgångar inte märkas så bra (H)
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 13:08lunchen var helt okej, hamburgertallrik med platsgjorda burgare istället för mamma Scans hockeypuckar. Dock stiger risken för pannavtryck i skärmen om en timme 😀
kaaaaaaffeeeee (H:)
lunchen var helt okej, hamburgertallrik med platsgjorda burgare istället för mamma Scans hockeypuckar. Dock stiger risken för pannavtryck i skärmen om en timme 😀
kaaaaaaffeeeee (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 29 July 2010, 02:08Godmorgon eller godnatt. Klarvaken efter en ond dröm.
Godmorgon eller godnatt. Klarvaken efter en ond dröm.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 07:03Gooooooood morgon alla mina underbara singel vänner !!
Hoppas att ni har haft en natt med vackra drömmar så att ni känner Eder utvilad och vaknade med ett leende på läpparna tillslut !
Här kommer en lite lätt väder rapport från ett regnigt Södertälje
Gooooooood morgon alla mina underbara singel vänner !!
Hoppas att ni har haft en natt med vackra drömmar så att ni känner Eder utvilad och vaknade med ett leende på läpparna tillslut !
Här kommer en lite lätt väder rapport från ett regnigt Södertälje