Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon,
försov mig 1timme och 2 minuter i morse så det här kommer att bli en kalasbra dag...

Morrn morrn, det är som vanligt numera lite mulet och trist ute på förmiddagen och Micke har lovat regn till em/kvällen.. vojne vojne. Så mycket tid men så lite ork att ta sig för med nåt. (#)

Björn: Håller med! Tappade bort mig själv en stund där, så jag säger som du ist: Tur man är glad och renhårig så slipper man snärja in sig i det ovan nämnda... Alldeles för invecklat en onsdagsförmiddag som denna :-)...

Håkan: Oj! En hel timme! Det är al

Jag är inte speciellt renhårig. Är väldigt orakad uppepå huvudet och framme i ansiktet. Skall strax åtgärdas.

Sol och blå himmel här med i Örebro

Theres
resten av dagen har fortsatt lika bra som den började, nätverksproblem hela dagen så jag har inte fått nånting gjort även om jag råkade hitta lite arbetsmotivation i dag.

suck

jag går på lunch i stället.

Lunch är bra! Fyll på med energi och ett glatt humör, så kommer resten av dagens motgångar inte märkas så bra (H)

lunchen var helt okej, hamburgertallrik med platsgjorda burgare istället för mamma Scans hockeypuckar. Dock stiger risken för pannavtryck i skärmen om en timme 😀

kaaaaaaffeeeee (H:)

Godmorgon eller godnatt. Klarvaken efter en ond dröm.

Gooooooood morgon alla mina underbara singel vänner !!

Hoppas att ni har haft en natt med vackra drömmar så att ni känner Eder utvilad och vaknade med ett leende på läpparna tillslut !

Här kommer en lite lätt väder rapport från ett regnigt Södertälje