Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 08:08Björn >> kunde du inte har förvarnat mig då hade jag fixat en detaljerad rapport till dig
Björn >> kunde du inte har förvarnat mig då hade jag fixat en detaljerad rapport till dig
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 08:10Har ju tak över huvudet 🙂 Så vädret är en faktor som inte är viktig för just mig idag 🙂
Har ju tak över huvudet 🙂 Så vädret är en faktor som inte är viktig för just mig idag 🙂
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 08:11I de trakterna är det lätt: Regn!
I de trakterna är det lätt: Regn!
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 08:12Avesta varvar duggregn med skyfall. Spännande? 😉
Avesta varvar duggregn med skyfall. Spännande? 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 08:13Fredrik >> hihi börjar du tröttna på det ?? Kan ju nästan tro att du inte har annat väder över ditt huvud. Kom vi inte överrens om att solen alltid skiner över en skönhet ?? Och att vi alla här inne är helt otroliga skönheter ..?
Fredrik >> hihi börjar du tröttna på det ?? Kan ju nästan tro att du inte har annat väder över ditt huvud. Kom vi inte överrens om att solen alltid skiner över en skönhet ?? Och att vi alla här inne är helt otroliga skönheter ..?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 08:14Jessie >> Ahhh du menar ditt drömväder ... ?
Jessie >> Ahhh du menar ditt drömväder ... ?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 08:15Njaeh... duggregn är fint. Skyfall blir man så galet blöt av och det är bara okej om man kan gå/åka hem sen och ta ett varmt bad. Inte riktigt LIKA kul när man är på väg till jobbet i samma väder?
Njaeh... duggregn är fint. Skyfall blir man så galet blöt av och det är bara okej om man kan gå/åka hem sen och ta ett varmt bad. Inte riktigt LIKA kul när man är på väg till jobbet i samma väder?
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 08:17Micke: Jag tröttnade första året jag bodde här. Jag vet inte riktigt varför jag är kvar...
Micke: Jag tröttnade första året jag bodde här. Jag vet inte riktigt varför jag är kvar...
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 08:19Fredrik >> men så dåligt är det väl inte ... ? Det var ju bara lätt dugg när jag var nere ... Sen har jag hört och läst att ni faktiskt har fint väder nån gång då å då
Fredrik >> men så dåligt är det väl inte ... ? Det var ju bara lätt dugg när jag var nere ... Sen har jag hört och läst att ni faktiskt har fint väder nån gång då å då
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 08:27När det är fint så kan det vara grymt fint.
Det är väl inte regn/grillväder på sommaren som är problemet egentligen utan "det eviga strilet" resten av året.
Nåja, jag ska inte vara negativ men _jag_ borde absolut ha flyttat.
När det är fint så kan det vara grymt fint.
Det är väl inte regn/grillväder på sommaren som är problemet egentligen utan "det eviga strilet" resten av året.
Nåja, jag ska inte vara negativ men _jag_ borde absolut ha flyttat.