Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 10:09Bruse >> Visst finns de det. Finns ju en modell som ser mer ut som sandal än "sko". Sen finns det ju ett par modeller till vara gå in här och kolla:
http://www.vibramfivefingers.com/products/products_footwear.cfm
Bruse >> Visst finns de det. Finns ju en modell som ser mer ut som sandal än "sko". Sen finns det ju ett par modeller till vara gå in här och kolla:
http://www.vibramfivefingers.com/products/products_footwear.cfm
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 10:38Nu är den oslynliga männskan här igen. Jag kan upplysa om att jag kan tvingas gå och köpa nya skor på lunchen då de jag hade på mig nu på morgonen gick sönder på väg till jobbet...
Nu är den oslynliga männskan här igen. Jag kan upplysa om att jag kan tvingas gå och köpa nya skor på lunchen då de jag hade på mig nu på morgonen gick sönder på väg till jobbet...
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:16Micke, fint att du lägger ut Frölundaväder. (H) Men vissa av oss Frölundabor är på Skagerrak denna veckan. *hint hint* 😉
Sessan, JAG ser dig!! 😉
Björn, vad gjorde du i min dröm inatt? Jag tror du hade med dig din nya cykel. Haha!!
Näpp, nu är det hög
Micke, fint att du lägger ut Frölundaväder. (H) Men vissa av oss Frölundabor är på Skagerrak denna veckan. *hint hint* 😉
Sessan, JAG ser dig!! 😉
Björn, vad gjorde du i min dröm inatt? Jag tror du hade med dig din nya cykel. Haha!!
Näpp, nu är det hög
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:21Snuskis: Kan vi räkna med sol hemma nu då när du är borta??
Snuskis: Kan vi räkna med sol hemma nu då när du är borta??
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:25Lucas >> (t+)
Lucas >> (t+)
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:27Sova lät ju förbannat gott... kanske man skulle göra på maten... mmmhhh...
Sova lät ju förbannat gott... kanske man skulle göra på maten... mmmhhh...
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:27mummel... fnys.... (#)
jag behöver ingen sol ändå, ni kan behålla den! *hmpf*
Gonatt! 😉 Igen...
mummel... fnys.... (#)
jag behöver ingen sol ändå, ni kan behålla den! *hmpf*
Gonatt! 😉 Igen...
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:38Micke: Jag tror inte vi kan lita på dina väderleksrapporter nå mycket längre...
Det är ju strålande sol och (kanske lite väl kallt för min del, men ändå) 22 grader ute.Inte regn så långt ögat kan se.
Nina: Tack!
Björn: Vad gjorde du egentligen i Ni
Micke: Jag tror inte vi kan lita på dina väderleksrapporter nå mycket längre...
Det är ju strålande sol och (kanske lite väl kallt för min del, men ändå) 22 grader ute.
Inte regn så långt ögat kan se.
Nina: Tack!
Björn: Vad gjorde du egentligen i Ni
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:41Sessan: Var uppenbarligen ute och cyklade (V) kanske på flera sätt.
Sessan: Var uppenbarligen ute och cyklade (V) kanske på flera sätt.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:43Hahahahaha... förmodligen.
Hahahahaha... förmodligen.