Quote from Rasmus Olsson on 9 August 2010, 15:47Tyvärr kan jag inte berätta några trevliga anekdoter från mitt vardagsliv. Jag är alldeles för perfekt och oklanderlig för att göra misstag.
Tyvärr kan jag inte berätta några trevliga anekdoter från mitt vardagsliv. Jag är alldeles för perfekt och oklanderlig för att göra misstag.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 15:58Hmm, så om Nina är Snuskis-Nina, gör det Hasse till Klant-Hasse och Bruse till Ljug-Bruse? 😀
Hmm, så om Nina är Snuskis-Nina, gör det Hasse till Klant-Hasse och Bruse till Ljug-Bruse? 😀
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 15:59Ödmjuka-Bruse kanske
Ödmjuka-Bruse kanske
Quote from Rasmus Olsson on 9 August 2010, 16:00Jag tycker om Lucas.
Jag tycker om Lucas.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 16:09Där kan man snacka om att smöra.
Där kan man snacka om att smöra.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 16:11Linda; Jag är inte klantig!
kanske bara liiiiiiite förvirrad ibland bara
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/00009158.gif
Linda; Jag är inte klantig!
kanske bara liiiiiiite förvirrad ibland bara
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/00009158.gif
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 16:12Fast jag är nog minst lika klantig som snuskis jag med.... (#);)
Fast jag är nog minst lika klantig som snuskis jag med.... (#);)
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 16:14Snuskis ... > nej mer snuskis än klantig ... Glömsk eller så förtränger du bara 😉
Snuskis ... > nej mer snuskis än klantig ... Glömsk eller så förtränger du bara 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 16:18Tänk så roligt vi skulle ha om vi reste ihop då Hasse- du förlägger viktiga saker vi behöver på vår resa, och jag virrar bort oss nånstans när vi ska gå tillbaka och leta.. Snacka om roliga äventyr (H)(t+)
Tänk så roligt vi skulle ha om vi reste ihop då Hasse- du förlägger viktiga saker vi behöver på vår resa, och jag virrar bort oss nånstans när vi ska gå tillbaka och leta.. Snacka om roliga äventyr (H)(t+)
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 16:19Theres, vad menar du om?
😉
Theres, vad menar du om?
😉