Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 10:49Micke: I så fall får du hålla till godo med mitt frystorkade! Analysen måste jag nog göra själv när jag tänker efter (inte för att jag betvivlar din forskarkompetens på området....) Men om du kan fixa fram en kalender i excel eller annat lämpligt program
Micke: I så fall får du hålla till godo med mitt frystorkade! Analysen måste jag nog göra själv när jag tänker efter (inte för att jag betvivlar din forskarkompetens på området....) Men om du kan fixa fram en kalender i excel eller annat lämpligt program
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 11:30God morgon! Ni kanske tror att jag sovit till nu, men nej nej! Har varit och vinkat av helgens besökare (tjejkompis) och fått en timmes pisk av pt:n. Så jag har fullt upp, har inte tid med andras jobb!
Idag börjar mitt nya liv förresten. Inte göra av med
God morgon! Ni kanske tror att jag sovit till nu, men nej nej! Har varit och vinkat av helgens besökare (tjejkompis) och fått en timmes pisk av pt:n. Så jag har fullt upp, har inte tid med andras jobb!
Idag börjar mitt nya liv förresten. Inte göra av med
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 11:33Linda,
whut, omoderna?!!?!nääää... på riktigt?
Linda,
whut, omoderna?!!?!
nääää... på riktigt?
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 11:50Annika >> Tycker du kunde ha förvarnat oss andra om att du inte skulle/ kunde ta detta ... Jag som såg framemot sovmorgon 🙁
Annika >> Tycker du kunde ha förvarnat oss andra om att du inte skulle/ kunde ta detta ... Jag som såg framemot sovmorgon 🙁
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 11:53Håkan: Jo, men om du väntar tillräckligt länge ska du se att de tids nog blir moderna igen 😉
Håkan: Jo, men om du väntar tillräckligt länge ska du se att de tids nog blir moderna igen 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 12:48God förmiddag!
Micke, har jag förstått det hela rätt om jag förstår att SVARTA MÅNDAGEN är den dag på året då du måste jobba?
😉Jag kan i alla fall trösta dig med att alla IT-användare inte har full koll på sina koder och lösen i alla fall. Under semes
God förmiddag!
Micke, har jag förstått det hela rätt om jag förstår att SVARTA MÅNDAGEN är den dag på året då du måste jobba?
😉
Jag kan i alla fall trösta dig med att alla IT-användare inte har full koll på sina koder och lösen i alla fall. Under semes
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 12:57Hans L >> hahahahaaaa !! Gud va jag känner igen det där 😀 men det verkar inte vara någon svart måndag... Fattar ingeting!! Alla borde vara tillbaka idag men så är det inte ... Visst det är mer att göra idag än senaste 3 veckorna men ändå otroligt lugnt.
Hans L >> hahahahaaaa !! Gud va jag känner igen det där 😀 men det verkar inte vara någon svart måndag... Fattar ingeting!! Alla borde vara tillbaka idag men så är det inte ... Visst det är mer att göra idag än senaste 3 veckorna men ändå otroligt lugnt.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:03Hahahaha!! Bra där Hasse! Se det positivt, du muntrar upp oss med din klumpighet iaf 😀
Hahahaha!! Bra där Hasse! Se det positivt, du muntrar upp oss med din klumpighet iaf 😀
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:19näminsjäl, här muntras inte upp ett skvatt för det är till oss på supporten som plantskallarna ringer och beklagar sig sen....
😉
gick det bra till slut, Hasse?
näminsjäl, här muntras inte upp ett skvatt för det är till oss på supporten som plantskallarna ringer och beklagar sig sen....
😉
gick det bra till slut, Hasse?
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:34Håkan--> Det är väl jättebra att du har såna vänliga själar som Hasse då, som kan förgylla din dag med meningsfulla uppgifter, istället för att du bara ska sitta av ditt arbetspass och inte ha nånting att göra *ler lite fint och omtänksamt*
Håkan--> Det är väl jättebra att du har såna vänliga själar som Hasse då, som kan förgylla din dag med meningsfulla uppgifter, istället för att du bara ska sitta av ditt arbetspass och inte ha nånting att göra *ler lite fint och omtänksamt*