Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 08:51Lucas >> Det tycker jag verkligen !!
Vart tog den svarta måndagen inom support vägen ??? Borde ha hade XX antal fler samtal nu .... alla är ju tillbaka på sina jobb. Det är omöjligt att alla kommer ihåg alla lösenord och hur man gjorde ..:-(
Lucas >> Det tycker jag verkligen !!
Vart tog den svarta måndagen inom support vägen ??? Borde ha hade XX antal fler samtal nu .... alla är ju tillbaka på sina jobb. Det är omöjligt att alla kommer ihåg alla lösenord och hur man gjorde ..:-(
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 08:54Ska nu gå på ett möte med en kille som ska hålla ett retreat för delägarna och nu behöver de input från några utvalda medarbetare. Vad ska jag ha för input? Jag är bara nöjd och glad efter semestern (H)
Ska nu gå på ett möte med en kille som ska hålla ett retreat för delägarna och nu behöver de input från några utvalda medarbetare. Vad ska jag ha för input? Jag är bara nöjd och glad efter semestern (H)
Quote from Rasmus Olsson on 9 August 2010, 09:00Floskeltoppen noterar:
retreat
input
Floskeltoppen noterar:
retreat
input
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 09:25God morgon!
Vaknade redan 04,15 och pigg som attans, så istället för att tvinga mig själv att sova vidare så klev jag upp och tog mig ut på en löptur innan jobbet: Det var riktigt skönt (och framförallt lugnt) ute i spåret, men nu börjar jag bli trött oc
God morgon!
Vaknade redan 04,15 och pigg som attans, så istället för att tvinga mig själv att sova vidare så klev jag upp och tog mig ut på en löptur innan jobbet: Det var riktigt skönt (och framförallt lugnt) ute i spåret, men nu börjar jag bli trött oc
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 09:35Theres >> Önskar att jag kunde säga samma sak om kaffet .... Men jag vågar inte dricka för mycke av rävgiftet vi har här. Och speciellt inte efter att man fick det goda kaffet på bröllopet.
Theres >> Önskar att jag kunde säga samma sak om kaffet .... Men jag vågar inte dricka för mycke av rävgiftet vi har här. Och speciellt inte efter att man fick det goda kaffet på bröllopet.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 09:43God morgon på er!
Sov alldeles för länge (jag hade lovat mig själv att gå upp före 8 idag...(#)) så jag känner mig jätteseg. Men det ska väl en balja kaffe råda bot på!
Micke: Om du har lite att göra kan du få låna lite jobb av mig 😉
Theres: Vad dukt
God morgon på er!
Sov alldeles för länge (jag hade lovat mig själv att gå upp före 8 idag...(#)) så jag känner mig jätteseg. Men det ska väl en balja kaffe råda bot på!
Micke: Om du har lite att göra kan du få låna lite jobb av mig 😉
Theres: Vad dukt
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 09:45Linda >> Skicka hit !!!!!!!!
Linda >> Skicka hit !!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 09:54Bruse > Här på byrån är det ingen som talar ren svenska längre 🙂
Jag är så fruktansvärt hungrig och har inget att äta 🙁
Ont i höfterna nåt så in i... och knäna smärtar när jag går i trappor. Säger det igen; ska man inte må bra av att träna!?
Bruse > Här på byrån är det ingen som talar ren svenska längre 🙂
Jag är så fruktansvärt hungrig och har inget att äta 🙁
Ont i höfterna nåt så in i... och knäna smärtar när jag går i trappor. Säger det igen; ska man inte må bra av att träna!?
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 09:57Micke--> nej, jag förstår dig.. är inte så gott kaffe här heller, men nöden har ingen lag ibland.
Linda--> Duktig eller galen- det är en hårfin skillnad ibland ;)..
Såna dagar är inte roliga. Det blir väldigt segt och konstigt när man vaknar senare än pl
Micke--> nej, jag förstår dig.. är inte så gott kaffe här heller, men nöden har ingen lag ibland.
Linda--> Duktig eller galen- det är en hårfin skillnad ibland ;)..
Såna dagar är inte roliga. Det blir väldigt segt och konstigt när man vaknar senare än pl
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 09:59Kat--> Kanske blev för långt igår. Skulle ha skippat dom sista 0,36 😉
Kat--> Kanske blev för långt igår. Skulle ha skippat dom sista 0,36 😉