Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 11:29Björn, vem drömmer du om då?
Björn, vem drömmer du om då?
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 11:30Helena: Kommer aldrig ihåg mina drömmar... men vet ju vad jag tänker när jag är vaken 🙂
Helena: Kommer aldrig ihåg mina drömmar... men vet ju vad jag tänker när jag är vaken 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 11:31God morgon nyss hemkommen från c:a 60 min powerwalk så nu är det duschen nästa. Sedan ska det ätas lunch. Efter det ska lägenheten fixas med veckostädning och tvättstuga.
Ha de 🙂
God morgon nyss hemkommen från c:a 60 min powerwalk så nu är det duschen nästa. Sedan ska det ätas lunch. Efter det ska lägenheten fixas med veckostädning och tvättstuga.
Ha de 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 11:42Z: är det ok om jag kliver rakt in hos honom konstiga tider då? 😉
Z: är det ok om jag kliver rakt in hos honom konstiga tider då? 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 12:04Nu är det jag som slutar läsa roliga diskussioner på fb och får saker gjorda istället! Ha en fin dag alla!
Nu är det jag som slutar läsa roliga diskussioner på fb och får saker gjorda istället! Ha en fin dag alla!
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 12:28Sessan,
hmmm, etiketten kräver nog ett sms innan skulle jag vilja säga men sen är det fritt fram.vänlig hälsning
Håkan Ribbing
Sessan,
hmmm, etiketten kräver nog ett sms innan skulle jag vilja säga men sen är det fritt fram.
vänlig hälsning
Håkan Ribbing
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 13:22Ribbing: så att kliva rakt in är inte ok, men om jag knackar lite försiktigt då är inte det etikett nog? 😉
Fast å andra sidan råkar jag ju vara en riktig prinsessa så jag vet inte, men jag tror att jag bara behöver blinka lite med mina långa ögonfransar
Ribbing: så att kliva rakt in är inte ok, men om jag knackar lite försiktigt då är inte det etikett nog? 😉
Fast å andra sidan råkar jag ju vara en riktig prinsessa så jag vet inte, men jag tror att jag bara behöver blinka lite med mina långa ögonfransar
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 13:22Edit: Dubbelpost
Edit: Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 05:53Va? Ingen som har skrivit här ännu idag?
Godmorgon på er alla! Idag har jag förmånen att gå och jobba igen 😀
Va? Ingen som har skrivit här ännu idag?
Godmorgon på er alla! Idag har jag förmånen att gå och jobba igen 😀
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 06:21God morgon alla. Längtar efter mitt morgonkaffe lite extra mycket i dag. (H:)
Anna: Härligt att du ser ditt jobb som en förmån (t+)
God morgon alla. Längtar efter mitt morgonkaffe lite extra mycket i dag. (H:)
Anna: Härligt att du ser ditt jobb som en förmån (t+)