Quote from Rasmus Olsson on 8 August 2010, 08:01Godmorgon!
Idag blir det uppehåll efter nattens mullrande, så här ska cyklas. Hoppas det blir klubbträning, annars kör jag själv. Det blir jag varse om två timmar i Farsta.
Godmorgon!
Idag blir det uppehåll efter nattens mullrande, så här ska cyklas. Hoppas det blir klubbträning, annars kör jag själv. Det blir jag varse om två timmar i Farsta.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 09:07God Morgon!
Vilket rejält blixt och dunder det var igår kväll, häftigt. Vi satt ute under en markis när det dundrade precis ovanför oss.
God Morgon!
Vilket rejält blixt och dunder det var igår kväll, häftigt. Vi satt ute under en markis när det dundrade precis ovanför oss.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 09:39God morgon!
Sovit gott i natt, mycket gott till och med.Björn: I natt drömde jag något om dig och din rumpa... Måste vara allt tjat här inne på forumet.
Ooops sånt där kanske man inte ska skriva så här tidigt på söndag förmiddag.
Här vill jag ha in
God morgon!
Sovit gott i natt, mycket gott till och med.
Björn: I natt drömde jag något om dig och din rumpa... Måste vara allt tjat här inne på forumet.
Ooops sånt där kanske man inte ska skriva så här tidigt på söndag förmiddag.
Här vill jag ha in
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 10:03God morgon! Nu har överlämning skett och just nu känner jag mig bara tom. Ska ta mig en uppiggande shoppingtur (och köpa något så sexigt som gummistövlar) om en stund. Sedan ska det tränas och så klart drickas öl i kväll! 🙂
God morgon! Nu har överlämning skett och just nu känner jag mig bara tom. Ska ta mig en uppiggande shoppingtur (och köpa något så sexigt som gummistövlar) om en stund. Sedan ska det tränas och så klart drickas öl i kväll! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 10:17God morgon!
Härligt friskt väder idag, blir nog en rejäl långpromenad idag som uppvärmning inför kvällens trevligheter 🙂
God morgon!
Härligt friskt väder idag, blir nog en rejäl långpromenad idag som uppvärmning inför kvällens trevligheter 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 10:34Morrn morrn, det blev en rätt sen och blöt kväll då jag var på nån slags kombinerad förlovnings- & födelsedagsfest så idag är jag lite lätt slö. Vädret hjälper inte till heller, grått grått grått..
Morrn morrn, det blev en rätt sen och blöt kväll då jag var på nån slags kombinerad förlovnings- & födelsedagsfest så idag är jag lite lätt slö. Vädret hjälper inte till heller, grått grått grått..
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 10:39God morgon. Hamnade på ett uteställe igår och började med middag kl 16, så det blev en lång kväll och man är ganska seg idag. Fördelen med att börja så tidigt är att man inte är så bakis idag för man inte orkade fylla på med dricka hela natten. 🙂
God morgon. Hamnade på ett uteställe igår och började med middag kl 16, så det blev en lång kväll och man är ganska seg idag. Fördelen med att börja så tidigt är att man inte är så bakis idag för man inte orkade fylla på med dricka hela natten. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 11:05äsch, Sessan, din gottegris! Det är väl inget att skämmas för? Björn blir säkert bara glad överatt du drömmer om hans rumpa...så länge du inte hänger utanför hans dörr på konstiga tider 😉
Kataraina,
oooh, yeah, baby .... mmmm ... gummistövlar (H:)o
äsch, Sessan, din gottegris! Det är väl inget att skämmas för? Björn blir säkert bara glad överatt du drömmer om hans rumpa...så länge du inte hänger utanför hans dörr på konstiga tider 😉
Kataraina,
oooh, yeah, baby .... mmmm ... gummistövlar (H:)
o
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 11:28Drömmare: Haha vad alla skall drömma om mig då.. eller inte alla 🙂 Men jag vet ju iallafall 3 nu 🙂 Vad gör jag för att förtjäna sådana saker?
Drömmare: Haha vad alla skall drömma om mig då.. eller inte alla 🙂 Men jag vet ju iallafall 3 nu 🙂 Vad gör jag för att förtjäna sådana saker?
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 11:28God morgon på er. Lite ångest över att ha sovit så här länge, men det var gött iaf 🙂
God morgon på er. Lite ångest över att ha sovit så här länge, men det var gött iaf 🙂