Quote from Fredric Lagerström on 7 August 2010, 09:44Helena, du borde gilla lördagsgodis!
Helena, du borde gilla lördagsgodis!
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 09:47Jag gillar godis alla dagar (tyvärr).
Jag gillar godis alla dagar (tyvärr).
Quote from Fredric Lagerström on 7 August 2010, 10:01Bara lördagsgodis Helena. Bara lördagsgodis. Idag är det lördag!!!!!!
Bara lördagsgodis Helena. Bara lördagsgodis. Idag är det lördag!!!!!!
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 10:12AAdu, är det OK att äta godis varje lördag?
AAdu, är det OK att äta godis varje lördag?
Quote from Fredric Lagerström on 7 August 2010, 10:21Tja Helena, ät du godis när du vill. Det gör jag.
Tja Helena, ät du godis när du vill. Det gör jag.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 10:54God morgon. Här brottas det med min inre uppförsbacke för att bege mig ut.
Påverkas ovanligt mycket av vädret. God morgon alla andra glada. (H)
God morgon. Här brottas det med min inre uppförsbacke för att bege mig ut.
Påverkas ovanligt mycket av vädret. God morgon alla andra glada. (H)
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 11:06Joakim: Ut med dig! Har redan kört ett liten runda å du kan ju inte vara sämre än denna gubbe 🙂
Joakim: Ut med dig! Har redan kört ett liten runda å du kan ju inte vara sämre än denna gubbe 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 11:08Får väll tänka på min stundande KFÖ. Det man inte tränar innan dess kommer man få köpa igen dyrt...
Ska bara ladda upp lite och koppla på autopiloten tills man e ute.
Får väll tänka på min stundande KFÖ. Det man inte tränar innan dess kommer man få köpa igen dyrt...
Ska bara ladda upp lite och koppla på autopiloten tills man e ute.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 11:13Jag "måste" också ut och träna idag. Har ju en funbeat-tävlig att tänka på och ser inget annat alternativ än att vinna.
Jag "måste" också ut och träna idag. Har ju en funbeat-tävlig att tänka på och ser inget annat alternativ än att vinna.
Quote from Fredric Lagerström on 7 August 2010, 11:13Jepp Joakim! *målsökanderobotmode på*
Jepp Joakim! *målsökanderobotmode på*