Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 11:52Vilodag från träningen igår och idag känns kroppen extra laddad och sinnet lätt 🙂
Idag blir det invigning av mina nya snabba? löpardojjer + ett snabbstopp på gymmet.
Energipåfyllning pågår och sen bär det iväg
TJOHOOO
😀
Vilodag från träningen igår och idag känns kroppen extra laddad och sinnet lätt 🙂
Idag blir det invigning av mina nya snabba? löpardojjer + ett snabbstopp på gymmet.
Energipåfyllning pågår och sen bär det iväg
TJOHOOO
😀
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 12:27Alltså, jag VET att det INTE är morgon längre, men... orkade inte starta upp någon annans dator förrän denne annan (min systerson så sluta spekulera!) vaknat och kunde tala om vad det var för lösenord på datorn... alltså är det "morgon" för mig.nu och sna
Alltså, jag VET att det INTE är morgon längre, men... orkade inte starta upp någon annans dator förrän denne annan (min systerson så sluta spekulera!) vaknat och kunde tala om vad det var för lösenord på datorn... alltså är det "morgon" för mig.nu och sna
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 13:19Lyckades få iväg ett 60 min pass
Lyckades få iväg ett 60 min pass
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 13:22(t+)
(t+)
Quote from Fredric Lagerström on 7 August 2010, 13:25Joakim: Du sprang el cykla?
Joakim: Du sprang el cykla?
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 13:28Blev hojande
Blev hojande
Quote from Fredric Lagerström on 7 August 2010, 13:51Gött!
Gött!
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 03:57Eeeeh.. god morgon?
(kan man väl se det som nu snart va?)
Eeeeh.. god morgon?
(kan man väl se det som nu snart va?)
Quote from ellen olsson on 8 August 2010, 06:00Morrn!
Morrn!
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 07:11Gomorron!
Jag kan aldrig vänja mig vid att ni landkrabbor gör skillnad på "vardag&helg". Alla mina dagar är grå. 😉
*gäsp* Satt och skrattade så tårarna sprutade till 12 och nu får man betala för det. Men imorrn ska jag HEM!
(Jag har förresten köpt nyt
Gomorron!
Jag kan aldrig vänja mig vid att ni landkrabbor gör skillnad på "vardag&helg". Alla mina dagar är grå. 😉
*gäsp* Satt och skrattade så tårarna sprutade till 12 och nu får man betala för det. Men imorrn ska jag HEM!
(Jag har förresten köpt nyt