Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 06:31Anna >> Morron !!
Lucas >>> Undra hur det kommer sig .... 😉 Tar du med dig en extra till mig ?
Anna >> Morron !!
Lucas >>> Undra hur det kommer sig .... 😉 Tar du med dig en extra till mig ?
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 06:44God morgon. Väckarklockan ringde alldeles för tidigt efter en orolig natt. Det är bara att bryta ihop och komma igen och göra sig redo för jobbet. Skulle inte Annika bjuda på vädret om mornarna? 🙂
God morgon. Väckarklockan ringde alldeles för tidigt efter en orolig natt. Det är bara att bryta ihop och komma igen och göra sig redo för jobbet. Skulle inte Annika bjuda på vädret om mornarna? 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 9 August 2010, 07:12God morgon! Om en stund bär det av ner Östras barnsjukhus och starten av RoH Gbg-Skövde. En klassisk regnetapp. Jag ska tejpa lufthålet framme på skon nu.
www.rideofhope.se
God morgon! Om en stund bär det av ner Östras barnsjukhus och starten av RoH Gbg-Skövde. En klassisk regnetapp. Jag ska tejpa lufthålet framme på skon nu.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 07:14Aadu >> (t+) Lycka till !
Här kommer dagens rapport !!
Eskilstuna: Regn med uppsprickande mot kvällen 18-22 grader
Borås: Regn, uppsprickande framåt kvällen 16-21 grader
Falun: Regn 16-18 grader
Frölunda: Molnigt med regn på eftermiddagen 16-19 grader
Aadu >> (t+) Lycka till !
Här kommer dagens rapport !!
Eskilstuna: Regn med uppsprickande mot kvällen 18-22 grader
Borås: Regn, uppsprickande framåt kvällen 16-21 grader
Falun: Regn 16-18 grader
Frölunda: Molnigt med regn på eftermiddagen 16-19 grader
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 07:31Morrn, somnade å vaknade utan sällskap av tandborstbesök. Kändes å känns... tomt. 🙁
Morrn, somnade å vaknade utan sällskap av tandborstbesök. Kändes å känns... tomt. 🙁
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 07:32Tack Micke, ställde precis tidigare samma fråga *sträcker över en kanna svart java*
Tack Micke, ställde precis tidigare samma fråga *sträcker över en kanna svart java*
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 07:36Sessan >> men kommer inte tandborsten tillbaka ??
Robert >> Såg det ... Är för trött idag för mitt eget bästa.
Java .. .MUMMA !
Sessan >> men kommer inte tandborsten tillbaka ??
Robert >> Såg det ... Är för trött idag för mitt eget bästa.
Java .. .MUMMA !
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 08:11Ja du Micke: Undra hur det kommer sig. Och nu kommer jag behålla allt kaffe för mig själv. 😉
Ja du Micke: Undra hur det kommer sig. Och nu kommer jag behålla allt kaffe för mig själv. 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 08:20Lucas >> Nu tycker jag att du är elak !!! Du måste ju tänka på dina bröder här inne och dela med dig 😉
Lucas >> Nu tycker jag att du är elak !!! Du måste ju tänka på dina bröder här inne och dela med dig 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 08:24😀 Mm man kan tycka detta.
😀 Mm man kan tycka detta.