Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 16:59LPR lär ha att göra imorgon.
LPR lär ha att göra imorgon.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 17:08Vitt är det nya rosa.
Vitt är det nya rosa.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 09:45De Luca imponerar!
De Luca imponerar!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:26usch vad seg han måste vara idag..gick ju på ren vilja sista 3 km,hoppas det hjälper med isbad:)är väl lite backigt idag också?såg att di luca inte var orolig för gotland,för orutinerad menar han....hoppas lövqvist kan hänga med fram till tempot o piska h
usch vad seg han måste vara idag..gick ju på ren vilja sista 3 km,hoppas det hjälper med isbad:)är väl lite backigt idag också?såg att di luca inte var orolig för gotland,för orutinerad menar han....hoppas lövqvist kan hänga med fram till tempot o piska h
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:56Naj hue, nue jobber vie fram ejn säjger pa näste ejtapp.
Naj hue, nue jobber vie fram ejn säjger pa näste ejtapp.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:58Ja satan vad hans ben måste kännas idag, men med hans form så återhämtar han sig nog bra. Grymt kul att sitta o se på hur kungligt Gotland sitter på sin cykel i uppförsbackarna. Har ni sett hans ansikte? Inte en min. När de andra står, sitter han o har et
Ja satan vad hans ben måste kännas idag, men med hans form så återhämtar han sig nog bra. Grymt kul att sitta o se på hur kungligt Gotland sitter på sin cykel i uppförsbackarna. Har ni sett hans ansikte? Inte en min. När de andra står, sitter han o har et
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 11:00Påminner faktiskt om Lance totalt iskalla blick I toren för ett par år sedan...
Påminner faktiskt om Lance totalt iskalla blick I toren för ett par år sedan...
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 12:15Den som stod mest igår var LA och han är borta ur sammandraget.
Jag tror att Lövkvists ben har återhämtat sig och det är smärtan de sista två km som är det mest jävliga, inte efteråt.
Den som stod mest igår var LA och han är borta ur sammandraget.
Jag tror att Lövkvists ben har återhämtat sig och det är smärtan de sista två km som är det mest jävliga, inte efteråt.
Quote from j sollerman on 14 May 2009, 12:22Får hoppas han kan hänga med fram till tempot! Då kan de bli jävligt bra.
Får hoppas han kan hänga med fram till tempot! Då kan de bli jävligt bra.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 13:41VOre kul för Svensk Cykling att få lite mer framgång, till och med Svenskan hade uppslag i tidiningen. Kanske om i har tur kan en och annan igrodd journalist tycka lite bättre om sporten...
VOre kul för Svensk Cykling att få lite mer framgång, till och med Svenskan hade uppslag i tidiningen. Kanske om i har tur kan en och annan igrodd journalist tycka lite bättre om sporten...