Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 14:21Den enda större tidningen som har något om cykel är GP och då är det inte mycket, vanligtvis.
Den enda större tidningen som har något om cykel är GP och då är det inte mycket, vanligtvis.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:03Det var faktiskt uppemot en halvsida i den lokala tidningen också, det kan jag inte erinra mig att jag sett förut...
Det var faktiskt uppemot en halvsida i den lokala tidningen också, det kan jag inte erinra mig att jag sett förut...
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 19:07hur såg han ut idag? jobbar:-(
hur såg han ut idag? jobbar:-(
Quote from j sollerman on 14 May 2009, 21:58Om jag skulle missa en etapp skulle jag välja morgondagens. De är väl en platt som spurtlagen kommer ha hand om.
Om jag skulle missa en etapp skulle jag välja morgondagens. De är väl en platt som spurtlagen kommer ha hand om.
Quote from ellen olsson on 14 May 2009, 22:14Det är upplagt för utbrytning imorgon.
Det är upplagt för utbrytning imorgon.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:10Gotland gjorde återigen allt rätt o bevakade sin position. Satt med fint i klungan. Dagens etapp blir att göra samma sak antar jag, "rulla" med o låta Cavendish ta hand om spurten. Kul för Boasson med andraplatsen igår förresten, han kan nog rulla upp bra
Gotland gjorde återigen allt rätt o bevakade sin position. Satt med fint i klungan. Dagens etapp blir att göra samma sak antar jag, "rulla" med o låta Cavendish ta hand om spurten. Kul för Boasson med andraplatsen igår förresten, han kan nog rulla upp bra
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 17:05Grattis Norge! Han är sjukt bra för att vara 22.
Grattis Norge! Han är sjukt bra för att vara 22.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:19han är otrolig,,norrmannen känns som han kommer att vinna allt i framtiden.
han är otrolig,,norrmannen känns som han kommer att vinna allt i framtiden.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 11:58Hoppas Gotland håller ihop idag o kan vara med över Sestriere! Jag tror och hoppas det. I övrigt ser ju Keisiakoff (Hur stavas det?) ut att trivas i bergen. Tror på en top 10 placering för honom idag!
Hoppas Gotland håller ihop idag o kan vara med över Sestriere! Jag tror och hoppas det. I övrigt ser ju Keisiakoff (Hur stavas det?) ut att trivas i bergen. Tror på en top 10 placering för honom idag!
Quote from ellen olsson on 19 May 2009, 12:04Kessiakoff
Kessiakoff