Quote from Berit Bengtson on 11 September 2011, 11:02Daniel Ridings skrev:
> Måndagsexemplar eller bara ojämn kvalitetskontroll, vem vet.
> En sak vet jag. Jag springer inte ut och köper ännu en
> Garmin produkt.Du är fortfarande ute och cyklar Daniel.
Som jag redan har skrivit:
> Du kan inte dra genere
Daniel Ridings skrev:
> Måndagsexemplar eller bara ojämn kvalitetskontroll, vem vet.
> En sak vet jag. Jag springer inte ut och köper ännu en
> Garmin produkt.
Du är fortfarande ute och cyklar Daniel.
Som jag redan har skrivit:
> Du kan inte dra genere
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 11:09skulle inte heller köpa en GPS 🙂 Läskunnig (vägskyltar)---------->
skulle inte heller köpa en GPS 🙂 Läskunnig (vägskyltar)---------->
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 11:24För att det är en erfarenhet och inte en Tourtest?
För att det är en erfarenhet och inte en Tourtest?
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 11:31Daniel, har du kontaktat garmin om din klocka? Dem är mycket bra på att hantera reklamationer är min erfarenhet.
Daniel, har du kontaktat garmin om din klocka? Dem är mycket bra på att hantera reklamationer är min erfarenhet.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 12:23@Daniel
SBS? 😉
Monterat sensorn på rätt avstånd?
Uppdaterat firmware?
@Daniel
SBS? 😉
Monterat sensorn på rätt avstånd?
Uppdaterat firmware?
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 12:34Ken, jag fick en notis av Garmin Connect igår om att det fanns en ny version av firmware. Igår hann jag inte, men jag brukar uppdatera rutinmässigt. Får se om den nya versionen av firmware hjälper.
Jag ser ett mönster. Om pulssensorn inte kommer i kontak
Ken, jag fick en notis av Garmin Connect igår om att det fanns en ny version av firmware. Igår hann jag inte, men jag brukar uppdatera rutinmässigt. Får se om den nya versionen av firmware hjälper.
Jag ser ett mönster. Om pulssensorn inte kommer i kontak
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 17:31*försöker komma ihåg om min 310:a har krånglat någon gång* Nej, min 310:a har inte krånglat, vare sig med fotpod eller 2x kadensgivare.
*försöker komma ihåg om min 310:a har krånglat någon gång* Nej, min 310:a har inte krånglat, vare sig med fotpod eller 2x kadensgivare.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 18:06Ska vi byta grejor?
Ska vi byta grejor?
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 18:49Men om du inte har gett garmin chansen att laga din krånglande klocka känns det märkligt att du ändå sågar deras produkter här?
Men om du inte har gett garmin chansen att laga din krånglande klocka känns det märkligt att du ändå sågar deras produkter här?
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 19:32Ja, märkligt.
Ja, märkligt.