Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 19:45Det finns faktiskt två 310:or inköpta vid olika tillfällen, tre kadenssensorer och en fotpod i det här hushållet, som ingen av dem har samma fel som du beskriver. Elin fick problem med sitt pulsband, en dålig konstruktion och Polar har samma problem med s
Det finns faktiskt två 310:or inköpta vid olika tillfällen, tre kadenssensorer och en fotpod i det här hushållet, som ingen av dem har samma fel som du beskriver. Elin fick problem med sitt pulsband, en dålig konstruktion och Polar har samma problem med s
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:00Det är två saker jag börjar misstänka: 1 ) pulsband och 2) ANT+ överföring.
Det finns en tredje skillnad från idag och igår och det är att jag uppdaterade. Men jag tror inte riktigt på det. Möjligen, möjligen, om det hänger ihop med nr 2.
Pulsband: Med
Det är två saker jag börjar misstänka: 1 ) pulsband och 2) ANT+ överföring.
Det finns en tredje skillnad från idag och igår och det är att jag uppdaterade. Men jag tror inte riktigt på det. Möjligen, möjligen, om det hänger ihop med nr 2.
Pulsband: Med
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:01Men tillbaka till ämnet ... har någon kört med Funbeats app?
Men tillbaka till ämnet ... har någon kört med Funbeats app?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:49Utmaningen för mig är att göra min cykling(tempo, teknik(MTB)) bättre så hittills klarar jag mig fint med cykeldator och gula bladet. Förutom att det är så trevligt och välgörande för kropp och knopp att se sig om i naturen.
Utmaningen för mig är att göra min cykling(tempo, teknik(MTB)) bättre så hittills klarar jag mig fint med cykeldator och gula bladet. Förutom att det är så trevligt och välgörande för kropp och knopp att se sig om i naturen.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 21:18http://www.dcrainmaker.com/2011/09/hands-on-review-of-sony-ericsson-xperia.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+DcRainmaker+%28DC+Rainmaker%29