Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGPS-klocka!
You need to log in to create posts and topics.

Vad bra!
Då har ju ni samma GPS-mottagare som hör till RCX3:an. Är det besvärligt att få ut rutt-information ur den? Jag var i en löpbutik och de kunde mkt lätt visa hur man gjorde med Garmin men när det kom till Polar blev det svårare (förmodligen för at

Nej inte speciellt besvärligt. Enklast är förstås om man använder Polars egna sajt då kommer ju allt in direkt, man behöver bara sätta in pinnen och sedan logga in. Till andra sajter så väljer man att i överföringsprogrammet exportera filer. Då får man en

Har haft en Garmin 405 i 2 år. Fick en ny för att batteritiden försämrats. Garmin har förstaklassig service. Förövrigt fungerar den hur bra som helst. Jag synkar den mot funbeat, det funkar också väldigt bra. Min har trådlös överföring så jag lägger den b

" De flesta GPS klockorna är bra. Ingen är komplett"
Så är det, tyvärr. Jag hade en Garmin 210 innan jag köpte Polaren. Det jag inte gillade med den var den är halvkass som ren pulsklocka inomhus. Polaren har ju sin lösa GPS som ibland känns lite onödig,

Jag har en Garmin Forerunner 305. Den har fungerat "klockrent" i 1,5 år. Jag har även simmat med den, så det klarar den också.

Det är så enkelt att använda den:
Man startar klockan, och den hittar satelliterna efter en ett tag. Sedan är det bara att köra

Tack Leif för informationen om överföringar m m, Precis vad jag ville läsa, Nu blir det nog en Polar rcx3...kanske,,,

305an funkar med funbeat, utan problem. Zapp!...så är det överfört!

Usäkta Totteman, men Zapp! på Funbeat förutsätter att man inte läser in sitt pass på kvällstid.

Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapapapapapapapapapapapapappppppppp! Kanske?

När jag för över från min klocka till FB så går det verkligen Zap och ja det är på kvällstid.