Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 13:36Polar är det som gäller, helst RS800CX. Ok att det är lös GPS, men samtidigt är det inte alltid man vill/behöver ha med sig GPSen. Grabben hade en 305 som läckte vatten till och från. Nu är kontakterna mellan batteri och elektroniken sönderärgade så godby
Polar är det som gäller, helst RS800CX. Ok att det är lös GPS, men samtidigt är det inte alltid man vill/behöver ha med sig GPSen. Grabben hade en 305 som läckte vatten till och från. Nu är kontakterna mellan batteri och elektroniken sönderärgade så godby
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 16:49Olika människor har olika behov, svårt att säga att det är just en klocka "som gäller". Jag vill alltid ha GPS med, och jag är jättenöjd med min Garmin 310XT. Som K-G brukar säga "vi är olika".
Olika människor har olika behov, svårt att säga att det är just en klocka "som gäller". Jag vill alltid ha GPS med, och jag är jättenöjd med min Garmin 310XT. Som K-G brukar säga "vi är olika".
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 19:13Håller med K-G i så fall, åt var och en efter sin fason 🙂
Jag älskade min GF 305, jag älskar min 910XT. Så när batteriet i min gamla blev dåligt var det en bra ursäkt att byta klocka snarare än batteri, tycker jag.
Nej, jag behöver förmodligen inte en
Håller med K-G i så fall, åt var och en efter sin fason 🙂
Jag älskade min GF 305, jag älskar min 910XT. Så när batteriet i min gamla blev dåligt var det en bra ursäkt att byta klocka snarare än batteri, tycker jag.
Nej, jag behöver förmodligen inte en