Quote from Guest on 16 June 2014, 14:32Nu har jag tröttnat ur rejält på min Garmin forerunner 210 som jag haft i 3.5 år. Inte nog med att den krånglat som fan längs vägen (fått lämna in den tre gånger) så är det något annat som stör mig mest...
Nämligen att det tar sån fruktansvärd tid att hi
Nu har jag tröttnat ur rejält på min Garmin forerunner 210 som jag haft i 3.5 år. Inte nog med att den krånglat som fan längs vägen (fått lämna in den tre gånger) så är det något annat som stör mig mest...
Nämligen att det tar sån fruktansvärd tid att hi
Quote from Tobias Barkman on 16 June 2014, 14:42Jag har tips på klockor att undvika om snabbt GPS-hittande är det du vill ha 🙂
Har samma erfarenhet som du från två av Garmins andra klockor: Hade en 405a under många år som var långsam (men bra på många andra sätt!). Köpte 910 i år(när batteriet blev
Jag har tips på klockor att undvika om snabbt GPS-hittande är det du vill ha 🙂
Har samma erfarenhet som du från två av Garmins andra klockor: Hade en 405a under många år som var långsam (men bra på många andra sätt!). Köpte 910 i år(när batteriet blev
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 14:46Nyfiken, båda nämner stå och vänta, har ni klockorna på armen eller låter den ligga still någon stans?
Jag har 305:an (på cykel) och 910:an (löpning) och jag tycker inte det tar tid, precis lagom för att justera skor eller liknande, så är båda klara för
Nyfiken, båda nämner stå och vänta, har ni klockorna på armen eller låter den ligga still någon stans?
Jag har 305:an (på cykel) och 910:an (löpning) och jag tycker inte det tar tid, precis lagom för att justera skor eller liknande, så är båda klara för
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 14:49Ambit2. Hittar saliterna snabbare än jag hinner knyta skorna.
Ambit2. Hittar saliterna snabbare än jag hinner knyta skorna.
Quote from Tobias Barkman on 16 June 2014, 14:52Om jag är hemma sitter den på cykeln som tas utomhus en stund innan, eller får ligga i fönstret och hitta satelliter en stund, funkar ju om man kommer ihåg att göra så!
Springer dock rätt ofta på jobbet, och då får man vackert stå där ute och vänta med kl
Om jag är hemma sitter den på cykeln som tas utomhus en stund innan, eller får ligga i fönstret och hitta satelliter en stund, funkar ju om man kommer ihåg att göra så!
Springer dock rätt ofta på jobbet, och då får man vackert stå där ute och vänta med kl
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 14:56Ambit2 hittar snabbt och inomhus
Ambit2 hittar snabbt och inomhus
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 15:04Förtydligar, jag har inte klockan på armen under satellitsökning, för det tar längre tid då jag aldrig kan stå helt still med handen.
Finns säkert bättre GPS-klockor än Garmin, som också Fredrik o Ryan anför, men tips till dess du byter är alltså att int
Förtydligar, jag har inte klockan på armen under satellitsökning, för det tar längre tid då jag aldrig kan stå helt still med handen.
Finns säkert bättre GPS-klockor än Garmin, som också Fredrik o Ryan anför, men tips till dess du byter är alltså att int
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 15:09Tack för alla bra svar. Tycker det är katastrofdåligt att garmin inte lyckas hitta ett snabbare sätt. På min mobil hittar man ju satelliterna på en sekund. Gällande att inte ha den på armen går det nog aningen snabbare men jag har fått vänta flera min änd
Tack för alla bra svar. Tycker det är katastrofdåligt att garmin inte lyckas hitta ett snabbare sätt. På min mobil hittar man ju satelliterna på en sekund. Gällande att inte ha den på armen går det nog aningen snabbare men jag har fått vänta flera min änd
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 15:14Här har vi haft både Garmin 305 och 310 och de tar ibland evigheter.
Nya 620 är mycket bättre på detta, den tar oftast bara några sekunder, 10 kanske? Den lite billigare 220 som släpptes samtidigt ska nog vara lika bra på det också tror jag.Några enstak
Här har vi haft både Garmin 305 och 310 och de tar ibland evigheter.
Nya 620 är mycket bättre på detta, den tar oftast bara några sekunder, 10 kanske? Den lite billigare 220 som släpptes samtidigt ska nog vara lika bra på det också tror jag.
Några enstak
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 15:26Samma problem här med Garmin 310. Tar lång tid innan den hittar satelliterna.
Det går att starta timern ändå, och jag tror den räknar någorlunda rätt om jag har fotpod.
Samma problem här med Garmin 310. Tar lång tid innan den hittar satelliterna.
Det går att starta timern ändå, och jag tror den räknar någorlunda rätt om jag har fotpod.