Quote from Lars Mörrby on 1 June 2007, 20:26Hej Per!
Det förklarar varför styrkelyftare gärna vilar 3-4 minuter mellan sina set när de kör tugnt.
Hej Per!
Det förklarar varför styrkelyftare gärna vilar 3-4 minuter mellan sina set när de kör tugnt.
Quote from Fredrik Närenfors on 1 June 2007, 20:27Exakt. Samma fenomen i styrkelyftning.
Exakt. Samma fenomen i styrkelyftning.
Quote from Lars Mörrby on 1 June 2007, 21:48Tack Per!
Väldigt kul med diskussionerna här och på Piggelino - man lär sig massor. Det är ju inte precis någon
ide att diskutera sånt här med kollegorna på jobbet...
Tack Per!
Väldigt kul med diskussionerna här och på Piggelino - man lär sig massor. Det är ju inte precis någon
ide att diskutera sånt här med kollegorna på jobbet...
Quote from Fredrik Närenfors on 1 June 2007, 23:17Då ska du komma till min firma. Vi kör trapprace med alternerande attacker efter lunchen. Minst hälften har kört vasaloppet, typ. VD var elitcyklist på 90 talet. Säljchefen frågade om jag kunde hjälpa honom hitta en tempocykel för triathlon osv 🙂
Då ska du komma till min firma. Vi kör trapprace med alternerande attacker efter lunchen. Minst hälften har kört vasaloppet, typ. VD var elitcyklist på 90 talet. Säljchefen frågade om jag kunde hjälpa honom hitta en tempocykel för triathlon osv 🙂