Quote from Guest on 23 February 2013, 23:29Hej Jag är idrottslärare utbildad i marocko och jag vill gärna hjälpa folk som vill springa och utvecka.
är du Elit och springer du milen på 32? jag kan hjälpa dig.
är du ny borjade och vill du träna ordentlig?t då det är bara att höra av dig.
mvh
Hej Jag är idrottslärare utbildad i marocko och jag vill gärna hjälpa folk som vill springa och utvecka.
är du Elit och springer du milen på 32? jag kan hjälpa dig.
är du ny borjade och vill du träna ordentlig?t då det är bara att höra av dig.
mvh
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 23:39tror du inte att elitlöpare vet redan hur de ska träna och har sina egna upplägg som är gjorda ihop med sin tränare?
tror du inte att elitlöpare vet redan hur de ska träna och har sina egna upplägg som är gjorda ihop med sin tränare?
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 17:43Tycker detta är ett väldigt sympatiskt initiativ och förstår inte helt föregående talares motorsågsbehov.
Hoppas någon nappar på ditt erbjudande och får god hjälp. Det är trots allt väldigt få världselitidrottare med full kontroll på vad som är optimalt
Tycker detta är ett väldigt sympatiskt initiativ och förstår inte helt föregående talares motorsågsbehov.
Hoppas någon nappar på ditt erbjudande och får god hjälp. Det är trots allt väldigt få världselitidrottare med full kontroll på vad som är optimalt
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 17:49Nora,
Tänker du hjälpa via Internet eller personlig kontakt?
Om det är personlig kontakt vore det bra att veta var du bor!
Kram,
Jenny
Nora,
Tänker du hjälpa via Internet eller personlig kontakt?
Om det är personlig kontakt vore det bra att veta var du bor!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 18:10Ja, verkligen ett trevligt initiativ. Jag tycker också att det är kul att en så snabb löpare som du hittat hit till Funbeat. Hoppas du lyckas med ditt mål att bli ännu snabbare, vill gärna höra om hur du gör.
Ja, verkligen ett trevligt initiativ. Jag tycker också att det är kul att en så snabb löpare som du hittat hit till Funbeat. Hoppas du lyckas med ditt mål att bli ännu snabbare, vill gärna höra om hur du gör.
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 19:41BRA initiativ!
BRA initiativ!
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 20:15Kostar det pengar?
Kostar det pengar?
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 20:34Gratis brukar ju innebära att det inte kostar pengar 😉
Gratis brukar ju innebära att det inte kostar pengar 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 20:38Hejsan,
Tycker det verkar kul, hur funkar det?
Hejsan,
Tycker det verkar kul, hur funkar det?
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 20:39Det står ju "Gratis" i rubriken..
Det står ju "Gratis" i rubriken..